خانه » پروژه/تحقیق/مقاله » حسابداری و مدیریت » مقاله پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی
مقاله پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی

مقاله پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی

مقاله پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی

مقاله پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی سودآوری، رویا و آرزوی همه‌ی شرکت‌ها و مدیران است، اما مانع بزرگی به‌نام هزینه‌ها،  می‌تواند تمام رویا‌ها و آرزوهای یک شرکت را دست نیافتنی کند. وقتی نمودارها روند صعودی هزینه‌های سازمان را نمایش می‌دهند نه تنها نشان می‌دهند که سلامت سازمان در خطر است بلکه می‌توانند زنگ‌ها را  برای مدیران  نیز، به‌ صدا در آورند. هزینه، نزد مدیران وسهام داران، واژه‌یی دوست داشتنی به شمار نمی‌رود. اما همان‌قدر که صاحبان شرکت‌ها نسبت به هزینه‌ها حساسیت نشان می‌دهند، مشتریان نیز احساسی مشابه نسبت به واژه‌ی ” قیمت ” دارند. در دنیای کسب و کار، هرچه شرایط رقابتی‌تر می‌شود، اهمیت مسائلی چون کیفیت، قیمت و زمان تحویل  به‌ شدت افزایش می‌یابد.

امروزه سازمان‌ها باید هر چه سریع‌تر کالاهایی باکیفیت و قیمت مناسب را به بازار عرضه کنند و گرنه در عرصه‌ی رقابت حرفی برای گفتن نخواهند داشت. در بازاریابی مدرن نیز،  برآورده ساختن نیاز مشتریان، مسیر استراتژیک شرکت‌ها به شمار می‌رود. با نگاهی ساده به آمیخته‌ چهارگانه‌ بازاریابی در‌می‌یابیم که قیمت (Price)، یکی از عناصر مهم آن به شمار می‌رود. به عبارت دیگر می‌توان گفت مشتری برای تصمیم گیری در مورد خرید کالا تنها به محصول و کیفیت آن نمی‌اندیشد بلکه مناسب بودن قیمت را نیز  در نظر دارد. بنابراین ضرورت دارد که شرکت‌ها برای کسب موفقیت در بازار، برنامه‌یی جامع و هوشمندانه برای  قیمت گذاری و همچنن انطباق با قیمت‌های رقابتی بازار داشته باشند.

مقاله پیوند مدیریت استراتژیک هزینه‌ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی

فهرست مطالب

مقدمه
معادله‌ییسادهو مهم
هزینه‌یابی سنتی
هزینه‌یابی هدف
هزینه‌یابی هدف در شرکت هوندا
مفاهیم مرتبط با هزینه‌یابی هدف
هزینه‌یابی هدف در سه شرکت ژاپنی
۱-شرکت نیسان (خودرو‌ساز)
۲-شرکت کوماتسو (تجهیزات عمرانی)
۳-شرکت المپیوس (دوربین)
استراتژهای مدیریت هزینه و مدیریت کارکردهای محصول
۱-استراتژی مدیریت هزینه‌ها
۲-استراتژی مدیریت کارکردها و نیازمندی‌ها‌ی محصول
۳-استراتژی ترکیبی
ماتریس انتخاب استراتژی مناسب
خلاصه ونتیجه گیری
هزینه یابی بر مبنای فعالیت
روش محاسبه صحیح بهای تمام شده
مرروی اجمالی بر تاریخچه ABC
فرایند محاسبه بهای تمام شده توسط سیستم های سنتی و ایرادات وارد بر آن
طبقه بندی هزینه ها در روش ABC
اجرای سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت
برخی از مباحث کلیدی ABC
نتیجه گیری
منابع

فرمت :  قابل ویرایش | WORD | صفحات : ۲۵

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید


اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است