شناسه پست: 26134
بازدید: 410

دانلود مقاله استخر شناي المپيك 2008 چين

ده هاي پاياني قرن بيستم و چند سالي كه را كه از قرن بيست و يك مي گذرد به جرئت مي توان دوره تحول اساسي در انديشه هاي بشر و تغيير ديدگاه او نسبت به جهان پيرامون خود تلقي كرد. اگر «اخلاق» و اصول اخلاقي را، كه زاييده وجدان بشر و تغيير ناپذير هستند،از اين امر مستثني كنيم، در نحوه نگرش ساير علوم و نيز دنياي هنر به مسائل و موضوعات، تغييرات عمده اي به وقوع پيوسته است.

از ديدگاه بشر امروزي، جهان حاضر يك جهان ارگانيك است كه در آن فضا، زمان و اجسام به صورت متحول، سيال، درگير با يكديگرند و اتباط غيرخطي دارند. دانشمندان و صاحبان انديشه براي تبيين جهان امروز ديگر صرفاً به علوم كلاسيك و قطعيت جهان بيني رياضي گونه تكيه نمي كنند، بلكه مباحثي همچون عدم قطعيت، آشفتگي، هندسه هاي نااقليدس و فراكتالي، نظريه پيچيده و فيزيك غيرخطي، جهاني متفاوت از گذشته را در برابر انسان پست مدرن قرار داده است. با وسيع تر شدن قلمرو علوم، بر تعداد مجهولات و سؤالات نيز افزوده مي شود و انسان براي رازگشايي مجهولات تازه، مي بايست تلاش بيشتري كند.بشر مي تواند پاسخ بسياري از پرسش هاي خود را از راه آزمايش، تحقيق و خلق فرضيات تازه بيابد. اما شايد بتوان خود «طبيعت» را بهترين پاسخگوي سؤالات بشر دانست. طبيعت، همه جواب ها را دارد و اين انسان ها هستند كه به تدريج مي آموزند چگونه بپرسند.

استخر شناي المپيك 2008 چين

منابع:

– مشايخ فريدني، سعيد، «هنر مهندسي- درس هايي كه بايد از طبيعت آموخت»، مجله صفه، سال هشتم، شماره بيست و هفتم، دانشكده معماري دانشگاه شهيد بهشتي تهران.

– برادران رحيمي، فرزان، «نگاهي به معماري و شهرسازي نوين»، مجله پيام مهندس، سال پنجم، شماره بيست و يكم، مشهد.

– سايتftp شركتPTW.

– منابع ارسال شده از سوي شركت آروپ.

فرمت : قابل ویرایش | WORD| صفحات :48

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد