شناسه پست: 9153
بازدید: 364

تبلیغات در اینترنت
فهرست
از تجارب سنتي تا تجارب الكترونيك
از تبليغات به برند
از ايده به واقعيت
برند در اينترنت: از تجربه برند تا تجربه وب سايت
از برنامه ريزي استراتژيك تا پياده سازي فني
فاكورهاي موفقيت يك برند چيست؟
چه سايتي از نظر تبليغاتي موفق است؟
صاحب فني
 آگهي ها از نظر فني چگونه مي توانند باشند؟
معايب و محاسن تبليغ بر روي اينترنت نسبت به ساير رسانه ها چيست؟
طراحي وب سايت  Web Designing
مزاياي تبليغات در اينترنت
امكانات بخش طراحي
سرويس تبليغات متني چيست؟
طراحي وب سايت
فصل چهارم
تبليغات،‌اصطلاحات، واژه ها و اخبار
پرده برداري از بزرگترين بيلبورد انگليس
تبليغات 48 ميليون دلاري در كاليفرنيا
كاهش حمايت آگهي دهندگان از ماتريكس 3
داكترونيكس در فهرست فوربس
رشد درآمد مجلات در سال 2002
اعتراض حاميان حقوق حيوانات به آگهي فورد
منابع و مآخذ
براي يكبار به سايتتان مي آيند و مي روند چون شما آنجايي نبوده ايد كه آنها به دنبالش مي گشتند[1].
– ابزارهاي تبليغاتي / ترويجي اينترنت چه حرفي براي گفتن در دنياي كلاسيك دارند؟
ابزارهاي تبليغاتي / ترويجي اينترنت چه حرفي براي گفتن در دنياي تجارت كلاسيك دارند؟‌آنچه در اينجا خواهيد خواند، مصاحبه اي است كه در پاييز 1382 (سپتامبر 2003) انجام پذيرفته و در شماره 32 ماهنامه علمي – تخصصي انجمن روابط عمومي مهر و آبان 1383 منتشر شده است. هر چند سطح گفتگو در اين مصاحبه از مقالاتي كه معمولا در “نگاه حرفه اي ” منتشر مي شود “عمومي” تر است، ولي نگاه آن به “تصوير بزرگتري” كه تجارب الكترونيك در دل آن قرار دارد مي تواند جالب توجه باشد. دو طرف اين مصاحبه تلاش زيادي كردند تا مسايل به ساده ترين و قابل فهم ترين وجه ممكن براي عموم متخصصيني كه لزوماً چيزي از آي.تي نمي دانند تشريح شود. كاري در انتهاي كار روشن شد بسيار دشوارتر از آن چيزيست كه به نظر مي آيد.


[1] – روزنامه همشهري – بخش انفورماتيك