مقاله تکنیک تحلیل محتوا
شناسه محصول: 26939

مقاله تکنیک تحلیل محتوا

مقاله تکنیک تحلیل محتوا هر چند اولین نشانه های ظهور تکنیک تحلیل محتوا را به اواخر قرن هفدهم نسبت می‌دهند، لیکن توجه جدی به این تکنیک در اواسط قرن نوزده و در جریان جنگ جهانی دوم صورت گرفت. تا این زمان میان انواع تحلیل های اسنادی که بر روی متون انجام می گرفت، سلطه اصلی مربوط به تفسیر یا تاویل متون مذهبی و مقدس بود. توجه علما و دانشمندان یا بر روی مطالعه و استخراج نظرات مطرح و هدفمند نویسندگان به منظور ارائه تلفیقی نوین از این نظرات و یا انتقال و بکارگیری این داده ها بود و یا اینکه با تأمل و غور بر روی متون مقدس تلاش می شد منظور نظر صاحب مقدس متن کشف گردد و از زبان رمز گونه آن رمز گشایی شود.

بنابراین در این مطلب از فروشگاه مارکت فایل به ارائه تکنیک تحلیل محتوا در قالب 45 صفحه می‌پردازیم.

فهرست مطالب

مقدمه    ۲

مروری بر تعریف تحلیل محتوا ۳

تعریف تحلیل محتوا ۳

ویژگیها و شروط تحلیل محتوا ۵

انواع تحلیل محتوا ۶

تاریخچه تحلیل محتوا ۸

طرح های تحلیل محتوا ۱۴

فنون تحلیل محتوا ۱۸

بررسی حضور و غیاب نمادهای مهم.. ۱۸

تحلیل احتمال وقوع: ۱۸

تحلیل ارزشیابی.. ۱۸

موارد کاربرد تحلیل محتوا ۱۹

طرح تحقیق تحلیل محتوا ۲۱

فرآیند تحلیل محتوا ۲۴

تعریف محتوای مربوطه. ۲۴

تعریف عملیاتی مفاهیم.. ۲۶

نوشتن دستورالعمل کدگذاری، کدنامه و تهیه فرم ثبت… ۲۶

مشخص کردن جامعه آماری و نمونه گیری.. ۲۷

آموزش کدگذاران و محاسبه قابلیت اعتماد آزمایشی.. ۲۷

کدگذاری و ثبت داده ها توسط کدگذاران.. ۲۸

محاسبه قابلیت اعتماد نهایی.. ۲۸

تحلیل و گزارش نتایج تحقیق.. ۳۱

معرفی پژوهش های تحلیل محتوا ۳۲

پژوهش های خارجی.. ۳۲

پژوهش های داخلی.. ۳۳

[irp]

مراجع

باردن، لورنس(۱۳۷۴): تحلیل محتوا، ترجمه ملیحه آشتیانی و محمد یمنی دوزی سرخابی، تهران، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی

بخشی، ‌حامد و همکاران(۱۳۸۳): تحلیل محتوای ارزش‌های مندرج در فیلم‌ها و سریال‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران، مشهد، مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی

بخشی، حامد(۱۳۸۵): تحلیل محتوای نمودهای دینی در آثار سینمایی جشنواره رویش ۱۳۸۴، مشهد، حوزه هنری خراسان رضوی

خوشنویس،‌اعظم (۱۳۷۶): تحلیل محتوای فیلمهای سینمایی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران، همان

رایف، دانیل و دیگران(۱۳۸۱): تحلیل پیام های رسانه ای، ترجمه مهدخت بروجردی علوی، تهران، نشر سروش

رفیع‌پور، فرامرز (۱۳۷۸): وسایل ارتباط جمعی و تغییر ارزش‌های اجتماعی، تهران،‌ کتاب فرا

 

اطلاعات محصول

شامل 45 صفحه
تعداد پارت 1
اندازه 100kb
فرمت WORD
زبان فارسی
استپ فناوری اطلاعات
برگزارکننده مارکت فایل
به روز شده در
  • ابتدا محصولات مورد علاقه خود را به سبد خرید اضافه نمایید.
  • سپس روی آیکون سبد خرید کلیک کنید.
  • محصولات داخل سبد خرید و مجموع مبلغ قابل پرداخت در صفحه تسویه حساب به شما نمایش داده می شوند.
  • فرم تسویه حساب را تکمیل کرده و روش پرداخت خود را انتخاب نمایید.
  • می توانید با استفاده از درگاه های پرداخت آنلاین خرید خود را تکمیل نمایید.
  • پس از تکمیل خرید می توانید به فایل های محصول دسترسی داشته باشید.
  • در صورت داشتن حساب کاربری می توانید سوابق خرید خود را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مقالات آنلاین دانشگاهی بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
قیمت محصول
7,000 تومان
مارکت فایل
0 دانلود
45 صفحه
1
مقاله تکنیک تحلیل محتوا
5 از 1 رای
مقاله تکنیک تحلیل محتوا

بانکها

بانکها

مجوز ها و گواهینامه ها

تمامی فایل ها و خدمات مارکت فایل حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

دسته بندی ها

مقاله تکنیک تحلیل محتوا

سایر محصولات مارکت فایل

محصولات مرتبط