شناسه پست: 26359
بازدید: 528

دانلود مقاله فرایند تولید شرکت پارت پلاستیک خراسان

تاریخچه

صنعت خودرو با توجه به گستردگی و تنوع پروسه های تولیدی و مواد مصرفی آن همواره به عنوان موتور محرک رشد و توسعه صنایع مطرح بوده است. همچنین تکنولوژی صنایع لاستیک و پلاستیک و شاخه های مرتبط، همگام با صنعت خودرو در حال رشد و توسعه می باشد.امروزه اکثر خودرو سازان دنیا باکهای پلاستیکی را جایگزین باکهای فلزی نموده اند و بکارگیری این تکنولوژی موجب افزایش ضریب ایمنی، کاهش قیمتها و توجه به نیاز مصرف کنندگان گردیده است.

با عنایت به موارد ذکر شده، این شرکت به مدیریت آقای محمد رفیقیان برای اولین تجربه اقدام به تولید قطعات خودرو (مجموعه باک بنزین) کرده است که خلاصه ای از فعالیت مدیریت به شرح زیر می باشد:

۱- تأسیس شرکت ایران شرق در سال ۱۳۵۹ با هدف تولید لوازم خانگی نفت سوز در کیلومتر ۲ جاده مشهد- نیشابور با تعداد ۶۰ نفر کارگر، که در حال حاضر با تولید پانصد هزار دستگاه لوازم خانگی گازسوز و ۸۰۰ نفر کارگر، در رده موفق ترین کارخانجات هم ردیف خود قرار دارد که تا سال ۱۳۸۰ مدیر عامل شرکت بوده و در حال حاضر از سهامداران عمده آن می باشد.

۲- مؤسس شرکت زمان قطعه در سال ۱۳۷۷، جهت تولید انواع قطعات آلومینیومی  با سیستم  دای کاس در محل شهرک صنعتی خیام، که در حال حاضر تولید قطعات رگلاتور گاز را انجام می دهد. در این شرکت نیز ضمن ریاست هیأت مدیره، از سهامداران عمده آن می باشد.

۳- مؤسس شرکت سایوا گستر  در سال ۱۳۸۰ جهت تولید انواع لوازم خانگی با تعداد ۱۸۰ نفر پرسنل در محل شهرک صنعتی خیام، که در فاز اول با تولید یکصد و بیست هزار آبگرمکن در سال، در انواع مختلف مشغول به فعالیت است. که در این شرکت به عنوان مدیر عامل و از سهامداران عمده آن می باشد.

فرایند تولید شرکت پارت پلاستیک خراسان

ضمناً شمه ای از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی مدیریت نیز به شرح زیر می باشد:

الف- ریاست هیأت امناء شهرک صنعتی خیام نیشابور

ب- ریاست هیأت رئیس انجمن مدیران صنایع نیشابور

ج- مؤسس و مسئول مجتمع خیرین مدرسه ساز شهرستان نیشابور

د- مؤسس و عضو هیأت مدیره مؤسسه خیریه مسکن ساز نیشابور

ه- مؤسس و رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع)

و- مؤسس و رئیس هیأت امناء دانشگاه پیام نور نیشابور

ز- مؤسس و عضو هیأت مدیره سفره خانه علی ابن ابوطالب (ع) نیشابور

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات :۴۳

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد