دانلود مقاله محرکهای جهانی تجارت
دانلود مقاله محرکهای جهانی تجارت نیروی محرک شیت نخستین سیستم ای اطلاعاتی جهان میل و رغبت به نیل به اقتصاد مقیاس سنجش بود. بنگاههای اقتصادی (شرکتها) از سیستم های خود به عنوان روشی برای عملیات داخل خود سرمایه گذاری سنگینی کرده بودند و بسط و توسعه موارد کاربرد شامل عملیات بین المللی هم می شد به عنوان تزئین روی کیک منظور و نقطه نظر می شد. موقعی که شرکتها شروع به استفاده از رایانه های خود به نحوی جهانی نمودند، سرعت از گستره سود و منافعی آگاه شدند که امکان پذیر بود. این منافع به عنوان محرکهای تجاری جهانی معروف شدند.
دانلود مقاله محرکهای جهانی تجارت
محرک تجاری جهانی (GBD) هویت و موجودیتی است که از اصول اقتصادی جهانی اقتصاد و حیطه ها مقیاس بهره می برد و بدین ترتیب در استراتژی تجاری جهانی نقش و سهم دارد. GBD ها بر موجودیتهای وسیعی از امور تجاری مثل تهیه کنندگان، مشتریان و محصولات تمرکز و توجهی دارند و اطلاعاتی را ایجاد می کنند. که برای حمایت و پشتیبانی از همدیگر مورد نیاز است. موقعی که GBD ها تشکیل و برقرار شدند به عنوان پایه و اساس برای برای طرح و نقشه استراتژیک شرکت برای منابع اطلاعاتی عمل می کنند. در فهرست پائین هفت محرک مدنظر است که در بررسی MNC 105 مورد با مقرهایی در ایالات متحده تعیین شدند :
فرمت : قابل ویرایش | word | صفحات : ۴۹
*******************************************************************************