تجزیه وتحلیل المان محدود و بهینه سازی شکل خودرو در تصادف با ضربه ی با سرعت پایین
شناسه پست: 23445
بازدید: 464

تجزیه وتحلیل المان محدود و بهینه سازی شکل خودرو در تصادف با ضربه ی با سرعت پایین

تجزیه وتحلیل المان محدود و بهینه سازی شکل خودرو در تصادف با ضربه ی با سرعت پایین Finite Element Analysis and Shape Optimization of Automotive Crash-box Subjected to Low Velocity Impact تصادف برای جعبه تصادف برای یک ماشین یکی از مهم ترین قطعات خودرو برای جذب انرژی تصادف است. در صورت تصادف از جلو،انتظار می رود که جذب انرژی تصادف به طوری باشد که آسیب به کابین اصلی به حداقل برس و مسافران امکان نجات داشته باشند.

تجزیه وتحلیل المان محدود و بهینه سازی شکل خودرو در تصادف با ضربه ی با سرعت پایین

در حال حاضر جذب انرژی توسط جعبه تصادف در سرعت های پایین با استفاده از روش اجزای محدود بهینه سازی و طراحی برای بدنه مطالعه شده است که با موفقیت از طریق انتخاب سطح مقطع مناسب و شیارهای پیشنهادی بدست می اید. شش نوع از لوله های جدارنازک با بخش های مختلف شیارهای صلیبی مرد مطالعه قرار گرفته است و سپس لوله ها نصب شده و مورد مقایسه قرار گرفته ااند. نتایج نشان می دهد که جذب انرژی بهبودی را با مقطع مربع لوله های جدارنازک به صورت دوجداره و شیاری را دارد.
کلیدواژه ها: جعبه تصادف، تاثیر سرعت کم، تجزیه وتحلیل المان محدود، مدل بهینه سازی.

فرمت : قابل ویرایش| WORD+PDF| صفحات : ۱۰

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید