ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه ی گاز الکترونیکی
شناسه پست: 23679
بازدید: 444

ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه ی گاز الکترونیکی

ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه ی گاز الکترونیکی Research on Electronic Throttle Performance Test System جریان ورودی هوا در سیلندر موتور توسط دریچه ی گاز الکترونیکی کنترل می شود . که بخشی مهم از کنترل در موتور های خودرو و دارای اثر مستقیم بر روی بهره وری سوخت و امنیت خودرو دارد . برای داشتن یک کیفیت مناسب تست عملکرد سیستم دریچه ی گاز الکترونیکی باید انجام شود که برای تولید کنندگان مهم بوده , و برای دستیابی به این آزمون دیچه ی گاز الکترونیکی طراحی براساس نرم افزارC++ وPC-6259 اقداماتی داده شده است .

و اطلاعات کسب شده , از کنترل دریچه ی گاز برای PID ذخیره می شود . در حال حاضر سیستم با استفاده از دریچه ی گاز الکترونیکی در کارخانه ها نصب می شود . در مقایسه با دستگاه های تست اصلی این سیستم ثبات بیشتر و دقت بالاتری دارد . علاوه بر این ۴۰% در زمان آزمون اطلاف زمان کاهش پیدا می کند .

کلمات کلیدی : دریچه ی گاز الکترونیکی ,سیستم آزمون ,زمان پاسخ

ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه ی گاز الکترونیکی

دریچه ی گاز الکترونیکی که جریان هوا را در موتور تنظیم می کند و به طور مستقیم بر عملکرد خودرو تاثیردارد . پارامتر هایی مانند قدرت , قابلیت اطمینان , آسایش و راحتی , کاهش مصرف و … را به ارمغان می آورد . که بخش ضروری از موتور های خودرو است . آمار و ارقام ارزیابی دریچه ی گاز الکترونیکی را لازم می داند . مانند زمان پاسخ و میزان دقت و خطا در هماهنگ سازی و سنسور های موقعیت خطی و گشتاور موتور لازم است . براساس تکنولوژی ابزاری مجازی , پارامتر های زمان و تست عملکرد سیستم دریچه ی گاز الکترونیکی در تحقیقات گذشته معرفی شده است .

موقعیت سنسور و میزان دور آرام موتور و سیستم تست شیر دریچه ی از الکترونیکی قبلا انجام شده است . به منظور اطمینان از کیفیت دریچه ی گاز الکترونیکی تولید کنندگان مایل به ارزیابی کیفیت در کل محصول می باشد . برای ارضای تقاضا یک سیستم جدید پیشنهاد شده , و توسعه می یابد . در این سیستم و در محیط C++ , کنترل PCI-6259 در کارت های داده ها جمع آوری شده و برای رسیدن به تشخیص عملکرد و ارزیابی کیفیت دریچه گاز الکترونیکی از آنها استفاده خواهد شد .

ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه ی گاز الکترونیکی

۲ روش تست عملکرد باز شدن دریچه الکترونیکی

دریچه گاز الکترونیکی شامل موتور و دنده ی کاهش و سوپاپ درچه گاز و موقعیت سنسور و … است . این عمل تو سط سیگنال ها از واحد ECU . تنظیم دریچه ی گاز الکترونیکی را از طریق چرخ دنده ها کاهش می دهد . و سپس دریچه باز نگه داشته شده , و برای اطمینان از ایمنی رانندگی است . سنسور موقعیت , معمولا یک پتانسیو متر کشویی خطی است که تشخیص باز شدن درچه گاز الکترونیکی را بر عهده دارد . مقاومت پتانسیو متر خطی با موقعیت تغییر دریچه گاز الکترونیکی تغییر کرده و سپس ولتاژ مربوطه سیگنال را می دهد که توسط سنسور تولید شده و به ECU فرستاده می شود . ۵ موقعیت برای قرار دادن صفحه , دریچه در دریچه ی گاز الکترونیکی وجود دارد .

ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه ی گاز الکترونیکی

موقعیت مکانیکی OMA , موقعیت قطع مکانیکی UMA , پایین ترین موقعیت قطع برق OEA , بالا ترین موقعیت قطع برق UEA و موقعیت اولیه NLP است . توزیع موقعیت در شکل ۱ نشان داده شده است . زمان پاسخ در UEA به OEA و OEA به UEA و NLP به OEA و OEA به NLP و UEA به   NLPدرسه محیط دمایی مختلف شامل ۱۲۰C0-48C0-40C0 کاملا منعکس کننده ی اجرا ی جامع سنسور موقعیت و موتور واحد می باشد . بنابراین , این پاسخ می تواند به عنوان معیاری برای تعیین اینکه آیا دریچه گاز الکترونیکی واجد شرایط است به کار می رود . همانطور که در جدول ۱ نشان داده شده است . بار استاندارد در دریچه ی گاز الکترونیکی ذکر شده است .

 

فرمت : قابل ویرایش| WORD+PDF| صفحات : ۹

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید