شناسه پست: 25527
بازدید: 351

دانلود ترجمه مقاله ترس در کودکان

شیوه رفتار درمانی یک جلسه ای، یک گونه از درمان رفتار شناختی می باشد که با تلفیفی از تماس فعال، چالشهای ادراکی الگو برداری مشارکتی ، تقویت ( تجدید قوا) عوامل تربیتی و مهارتهای آموزشی در یک الگوی درمانی دقیق ارتقا می یابد. شیوه درمانی به صورتی می باشد که در یک جلسه 3 ساعته به حداکثر خود می رسد . در این مقاله ما کاربرد استعمال ( شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص در فرد جوان مورد بررسی قرار می دهیم و بر موضوعات عملی که مرتبط با ost می باشد و استفاده از این شیوه درمانی در یک محیط بالینی تأکید می کنیم . ما همچنین به طور خلاصه نتایج برآیند حاصل از مطالعات درمانی را بررسی می کنیم و دستورالعمل ها و جهت گیریهای آتی برای تحقیقات بالینی و آموزش عملکردهای بالینی را پیشنهاد خواهیم داد. ما در نهایت بدین نتیجه می رسیم که ost یک شیوه درمانی مفید و کارا می باشد.

ترجمه مقاله ترس در کودکان

تامسون ای دوزِه ، توماس اچر اولن دیک ولارنس گوران اُست دانشگاه ایالتی لیوزیانا ـ دانشگاه استکلم

دریافت مقاله در 16 ژوئن 2008

پذیرش مقاله : دسامبر 2008

قابل دسترسی در اینترنت می 2009

* خلاصه و چکیده مطالب

شیوه رفتار درمانی یک جلسه ای، یک گونه از درمان رفتار شناختی می باشد که با تلفیفی از تماس فعال، چالشهای ادراکی الگو برداری مشارکتی ، تقویت ( تجدید قوا) عوامل تربیتی و مهارتهای آموزشی در یک الگوی درمانی دقیق ارتقا می یابد. شیوه درمانی به صورتی می باشد که در یک جلسه 3 ساعته به حداکثر خود می رسد . در این مقاله ما کاربرد استعمال ( شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص در فرد جوان مورد بررسی قرار می دهیم و بر موضوعات عملی که مرتبط با ost می باشد و استفاده از این شیوه درمانی در یک محیط بالینی تأکید می کنیم .

خلاصه ای از اهم مطالب مهم در این مقاله:

(1) فوبیای خاص در کودکان

(2) جزئیات مرتبط با کاربرد درمان درمان برای کودکان

(3) شرح مختصری از شیوه درمانی 0st

(4) قبل از درمان

(5) ارزیابی عملکردی

(6) خانواده و عوامل موثر والدین

(7) دستورالعمل های معقول و دستورالعملهای قبل از درمان

(8) اجرا و هدایت شیوه درمانی ost

(9) الگوی مشارکت

(10) تقویت

(11) آموزش روانشناختی و آموزش مهارتها

(12) پیاده سازی و تحقق طرح درمانی ost

(13) بعد از استفاده از شیوه درمانی ost

(14) فواید و هزینه های مرتبط با یک طرح درمانی ویژه

(15) بررسی و آزمایش استفاده از شیوه درمانی ost در کودکان

(16) مکانیزم های تغییر

(17) نتیجه گیری کلی

(18) منابع و مآخذ

 

Abstract

One-session treatment (OST), a variant of cognitive-behavioral therapy, combines graduated in vivo exposure, participant modeling, reinforcement, psychoeducation, cognitive challenges, and skills training in an intensive treatment model. Treatment is maximized to one 3-hour session. In this paper, we review the application of OST for specific phobia in youth and highlight practical matters related to OST and its use in a clinical setting. We also briefly review results of treatment outcome studies and suggest future directions for clinical research and practice. We conclude that OST is an efficient and efficacious treatment.

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات : 22

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد