شناسه پست: 28605
بازدید: 465

دانلود ترجمه مقاله روشهای ریاضی جستجوی عملیات

خلاصه:

ما بررسی می کنیم صف M/M/C را در جاییکه مشتریان یک موقعیت بحرانی را ، موقعیکه ،زمان اقامت موقت متجاوز از یک زمان تصادفی است ،واگذار می کنند. کرانهای بالایی و پایینی برای توزیع تعداد شغلهای حساس از دو سیستم اصلی اصلاح شده ، گرفته می شوند. دو سیستم اصلاح شده می توانند بطور موثری حل شوند. محاسبات عددی ،توان روش را نشان می دهند.

کلید واژه ها: M/M/C ، اولویت صف ، کرانها ، روشهای ماتریسی

۱- تعریف:

ما بررسی می کنیم صف را در جاییکه مشتریان یک موقعیت بحرانی را ، موقعیکه ،زمان اقامت موقت متجاوز از یک زمان تصادفی است ،واگذار می کنند. این زمان به طور تشریحی با پارامتر  تعمیم داده شده است. شاخص مشتریان ،برای هر یک از شاخصها ،اولویت انحصاری دارد( بنابراین اگر شاخص مشتریان در صف منتظر باشند ، سرورها هرگز به شاخص مشتریان توجه نمی کنند). در برنامه کاربردی که ما در نظر داریم ، زمانی که ، زمان صف بندی یک شغل متجاوز از زمان تصادفی باشد،مشتریان repairjob و سرورها تعمیرکارها (مهندسین) هستندو repairjob بحرانی (حساس ) نامیده خواهد شد و علت اینکه کند کاری تاسیسات درست از کدام repairjob  سرچشکه گرفته است ، مشخص می شود.

References

[۱] Adan IJBF, Van Houtum GJ, Van der Wal J (1994) Upper and lower bounds for the waiting time in the symmetric shortest queue system. Annals of Operat. Research 48:197-217

[۲] (۱۹۹۷) The symmetric longest queue system. Stochastic Models 13:105-120

[۳] BiUingsley P (1968) Convergence of probability measures. John Wiley & Sons, Chichester

[۴] Van Dijk NM (1988) Simple bounds for queueing systems with breakdowns. Perf. Evaluation 8 : 117-128

فرمت :  قابل ویرایش | WORD | صفحات :۱۷

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید