ترجمه مقاله ما نیاز به جایی داریم که در آن سیگار می کشیم
شناسه پست: 23472
بازدید: 458

ترجمه مقاله ما نیاز به جایی داریم که در آن سیگار می کشیم

ترجمه مقاله ما نیاز به جایی داریم که در آن سیگار می کشیم We need somewhere to smoke crack”: An ethnographic study of anunsanctioned safer smoking room in Vancouver, Canada
مطالعات قوم نگاری مجوز اتاق های امن سیگار کشیدن در ون کوروکانادا بسیاری از شهرستان ها  در سراسر جهان افزایش قابل  توجهی در استفاده از  کاروکائین را تجربه کردند. برنامه بهداشت عمومی جهت ترک سیگار آغار شده است. در درجه ی اول  از طریق توزیع تجهیزات استفاده از ان بوده است. اما اثرات آن محدود می باشد. جوامع بیشتر ملاحظات زیست محیطی امن تر را  به طور خاص اتاق امن سیگار کشیدن(SSR) تنها در شهرستان اروپا اجرا کردند با این حال هیچ کدام تحت ارزیابی دقیق قرار نگرفته اند.

ترجمه مقاله ما نیاز به جایی داریم که در آن سیگار می کشیم

این پژوهش به صورت قوم نگارانه به مجوزSSRتوسط یک سازمان کاربر مواد مخدر در ونکوور، کانادا  به کشف چگونگی این مداخله با شیوه های مختلف سیگار کشیدن ترک آن وروش ترک ان پرداخته است. مواد وروش های کار  به صورت قوم نگاری میدانی از سپتامبر تا دسامبر۲۰۱۱ بوده است.  که حدود ۵۰ ساعت و از ۲۳ نفر سیگاری مصاحبه شده است. داده ها  به صورت نمودارهایی بر اساس خطرات زیستی محیطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و چارچوب و مفاهیم خشونت و روز مرگی و ساختار مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. یافته های ما نشان می دهد چگونگی تقاضای بالا SSRSبا نیاز  به حداقل رساندن حضور بعضی خشونت ساختاری در صحنه و خشونت روزمره وخشونت نمادین که غیر قابل تنظیم است به خصوص در فضای عمومی مشخص می شود .

 

فرمت : قابل ویرایش| WORD+PDF| صفحات : ۱۵

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید