ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه
شناسه پست: 23666
بازدید: 525

ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه

ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه Object Tracking With Only Background Cues – 2014 نشانه زمینه عمدتا نقش مکمل یا ضمیمه در بسیاری از روش های قبلی برای ردیابی شی را بازی می کند . اگر ردیابی شی به عنوان یک مشکل طبقه بندی هدف ازمینه با نرمی رفتار کند . پس از آن شباهت با هدف و تفاوت از زمینه را را می توان به همان اندازه در نظرفته شود . این امر منجر به یک شوال جالب می شود :
آیا ممکن است ردیابی شی تنها با استفاده از نشانه های زمینه انجام شود ؟
پاسخ دادن به این سوال یک رویکرد ردیابی شی تنها با بهره گیری از نشانه های زمینه را ارائه می دهد . نتایج تجربی گسترده ای درتایید اعتبار احتمال ردیابی شی با استفاده از نشانه های زمینه انجام گیرد . نتایج نشان داده شده در این مقاله همچنین یک مرجع جدید در طراحی وش ردیابی شی بعدی را رائه می دهد .
کلمات کلیدی : نشانه های زمینه ، ردیابی شی .

ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه

ردیابی شی یک مشکل اساسی در بنیایی ماشین است [۱]. پیشرفت های زیادی در تنظیمات محدودیت مانند حالات با اشیا سفت و سخت یا دور بین های ثابت ساخته شده است . اگر چه بسیاری از رویکرد ها در چند دهه گذشته برای حالات نا محدود ارائه شده است ، ردیابی قوی هم یک مشکل چالش برانگیز و حل نشده باقی مانده است .یکی از چالش های اساسی تنوع شی ظاهر شده است . در دنیای واقعی تغییرات در ظاهر یک شی می تواند توسط عوامل بسیاری مانند تغییر شکل ، تنوع حالت ایجاد شود . عوامل مختلف معمولا باعث تغییرات مختلف می شود و ظاهر انواع مختلف اشیا نیز ممکن است در روش های مختلف متفاوت باشد . بنابراین آن برای رسیدگی به همه انواع تغییرات با یک راه حل منحصر به فرد با توجه به انواع زیادی از تغیرات ممکن ، دشوار است . در چندین روش در توالی با عوامل مختلف چالش ارزیابی شده است [۲]. نتایج تجربی نشان نشان می دهد که هیچ یک از این روش ها نمی تواند به خوبی در تمام توالی ها انجام شود . چگونگی پوشش انواع بیشتری از تغییرات یک مشکل پیچیده و دشوار است .

 

فرمت : قابل ویرایش| WORD+PDF| صفحات : ۲۲

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید