شناسه پست: 2188
بازدید: 993

فهرست مطالب

خلاصه :
پيشگفتار :
«فصل اول» طرح تحقيق (كليات)
مقدمه:
بيان مسئله:
پيشينه تحقيق:
استفاده تشخيص آزمون ترسيم خانواده
توضيح در خصوص تست ترسيم خانواده
تأكيد بر ترسيم نقاشي از خانواده(نه خانوادة خودش)
اهميت و ضرورت موضوع تحقيق:
اهداف ويژه:
چهارچوب نظري تحقيق:
تعاريف واژه ها و تعريف عملياتي:
متغيرهاي مربوط به آزمون ترسيم خانواده:
ارتباط سازنده
ارتباط غير سازنده
منابع اين بحث شامل:
متغيرهاي مربوط به ترسيم آزمون خانواده:
ارزنده سازي:
ناارزنده سازي
نزديكي
رابطة با فاصله
مدل تحليلي تحقيق :
فرض ها تحقيق (Hypothsis)
رابطه علي
روش تحقيق:
قلمرو مكاني تحقيق (جامعه آماري) :
قلمرو زماني تحقيق:
روش نمونه گيري و تعيين حجم نمونه
ابزارهاي گردآوري داده ها(اطلاعات):
روش تجزيه و تحليل داده ها
«فصل دوم» مروري بر ادبيات موضوع
رهيافت هاي تكاملي
رهيافت باليني-فرافكني
نقاشي به منزلة تست هوش:
2)نقاشي به منزلة تست شخصيت:
3)فرافكني و رمزگرائي:
4)روان تحليل گري:
5)نقاشي خانواده:
1-فاصله بين اشخاص نقاشي
2)برجسته نمودن اشخاص:
3)بي ارزش كردن اشخاص
4)اضافه نمودن شخصيت هاي ديگر
«فصل سوم» آشنائي با قلمرو مكاني تحقيق
(جامعه آماري)
«فصل چهارم» روش تحقيق
روش تجزيه و تحليل :
طبقه بندي بر اساس اهداف پژوهش :
در تجزيه و تحليل يافته هاي پژوهش از :
«فصل پنجم»
يافته هاي تحقيق و تجزيه و تحليل آنها
بخش نخست
بخش دوم
1-ارزنده سازي اعضاي خانواده در آزمون
2-ارزنده سازي اعضاي خانواده در آزمون
3-نزديكي اعضاي خانواده به كودك در نقاشي
4-دوري اعضاي خانواده نسبت به كودك در نقاشي
5-ارتباط سازنده كودك با اعضاي خانواده در مصاحبه
6-ارتباط غيرسازنده كودك با اعضاي خانواده
7-نزديكي ارتباط كودك نسبت به اعضاي خانواده در مصاحبه
8-دوري ارتباط كودك نسبت به اعضاي خانواده در مصاحبه
فرض اول تحقيق :
فرض دوم تحقيق :
فرض سوم تحقيق :
فرض چهارم تحقيق :
فرض پنجم تحقيق :
فرض ششم تحقيق :
فرض هفتم تحقيق :
فرض هشتم تحقيق :
فرض نهم تحقيق :
فرض دهم تحقيق :
فرض يازدهم تحقيق :
فرض دوازدهم تحقيق :
«فصل ششم»خلاصه تحقيق و پيشنهادها و پيوستها
خلاصه تحقيق:
پيشنهادات:
پيوستها :
«جداول»
«نمودارها»
فهرست منابع