ترجمه مقاله راه حل کنترل حذف تلاطم ترکیبی برای سیستم زمان بندی متخیر سوپاپ موتورهای بنزین
ترجمه مقاله راه حل کنترل حذف تلاطم ترکیبی برای سیستم زمان بندی متخیر سوپاپ موتورهای بنزین A hybrid disturbance rejection control solution for variable valve timing system of gasoline engines یک راه حل جدید برای زمان بندی متغیر سوپاپ (VVT) در سیستم الکتروهیدریک موتور بنزین ارائه شده است که براساس مفهوم کنترل فعال حذف شرایط اختشاش (A D R C) اختلالاتی مانند فشار روغن و تغیرات سرعت موتور, همه برابر شده و درزمان واقعی ارائه شده است . کنترل سوخت به منظور افزایش عملکرد سیستم اساس اولین مدل ساده و استاتیک است که تشکیل یک کنترل حذف اختشاشی هیبریدی را(H D R C) به عنوان یک استراتژی H D R Cتوسط آزمایش تایید شده و درم قایسه با تنظیمات انتگرالی(P I) کنترل شده است نتایج نشان میدهد که H D R C پاسخد دهی سریعتر و تحمل بهتر از سرعت موتور و تغییرات فشار روغن ارائه شده است .
ترجمه مقاله راه حل کنترل حذف تلاطم ترکیبی برای سیستم زمان بندی متخیر سوپاپ موتورهای بنزین
یک راه حل جدید برای زمان بندی متغیر سوپاپ (VVT) در سیستم الکتروهیدریک موتور بنزین ارائه شده است که براساس مفهوم کنترل فعال حذف شرایط اختشاش (A D R C) اختلالاتی مانند فشار روغن و تغیرات سرعت موتور, همه برابر شده و درزمان واقعی ارائه شده است . کنترل سوخت به منظور افزایش عملکرد سیستم اساس اولین مدل ساده و استاتیک است که تشکیل یک کنترل حذف اختشاشی هیبریدی را(H D R C) به عنوان یک استراتژی H D R Cتوسط آزمایش تایید شده و درم قایسه با تنظیمات انتگرالی(P I) کنترل شده است نتایج نشان میدهد که H D R C پاسخد دهی سریعتر و تحمل بهتر از سرعت موتور و تغییرات فشار روغن ارائه شده است .
ترجمه مقاله راه حل کنترل حذف تلاطم ترکیبی برای سیستم زمان بندی متخیر سوپاپ موتورهای بنزین
یک راه حل جدید برای زمان بندی متغیر سوپاپ (VVT) در سیستم الکتروهیدریک موتور بنزین ارائه شده است که براساس مفهوم کنترل فعال حذف شرایط اختشاش (A D R C) اختلالاتی مانند فشار روغن و تغیرات سرعت موتور, همه برابر شده و درزمان واقعی ارائه شده است . کنترل سوخت به منظور افزایش عملکرد سیستم اساس اولین مدل ساده و استاتیک است که تشکیل یک کنترل حذف اختشاشی هیبریدی را(H D R C) به عنوان یک استراتژی H D R Cتوسط آزمایش تایید شده و درم قایسه با تنظیمات انتگرالی(P I) کنترل شده است نتایج نشان میدهد که H D R C پاسخد دهی سریعتر و تحمل بهتر از سرعت موتور و تغییرات فشار روغن ارائه شده است .
کلمات کلیدی:
در کنترل زمان بندی متغیر سوپاپ, کنترل حذف اختشاش فعال, کنترل تغذیه سوخت
فرمت : قابل ویرایش| WORD+PDF| صفحات : ۲۲
*******************************************************************************