دانلود پاورپوینت بررسی تعمیر و نگهداری ساختمان
شناسه پست: 30986
بازدید: 409

دانلود پاورپوینت بررسی تعمیر و نگهداری ساختمان

دانلود پاورپوینت بررسی تعمیر و نگهداری ساختمان  از گذشته ها تاکنون دیوارهای بتونی و سنگی و شالوده های ساختمان می بایست دارای جدار ضد آب باشند تا از نفوذ آب به داخل آن تاحد امکان بتوان جلوگیری کرد چراکه همانطور که می دانیم نم و رطوبت می تواند خسارات جبران ناپذیری را به ساختمان وارد کند.رطوبت شالوده دیوارها ممکن است  در اثر ایجاد میعان در فضای داخلی ساختمان و یا نفوذ آب از بیرون ساختمان به درون دیوارها پدید آمده باشد………….

دانلود پاورپوینت بررسی تعمیر و نگهداری ساختمان

برای اینکه مطمئن شوید این رطوبت نتیجه میعان در داخل ساختمان نیست بهترین راه این است که یک ورقه آلومینیومی مربع شکل طوری بر روی دیوار قرار داده و بچسبانید که هوا از هیچ یک از اضلاع آن وارد نشود. بگذارید ۲ روز ورقه آلومینیومی به همین شکل  باقی بماند. پس از ۲ روز آن را بردارید اگر قسمت بیرونی نوار آلومینیومی نمناک است مشکل از میعان  داخل ساختمان می باشد………..

دانلود پاورپوینت بررسی تعمیر و نگهداری ساختمان

برای اینکه مطمئن شوید این رطوبت نتیجه میعان در داخل ساختمان نیست بهترین راه این است که یک ورقه آلومینیومی مربع شکل طوری بر روی دیوار قرار داده و بچسبانید که هوا از هیچ یک از اضلاع آن وارد نشود. بگذارید ۲ روز ورقه آلومینیومیبه همین شکل باقی بماند. پس از۲ روز آن را بردارید اگر قسمت بیرونی نوار آلومینیومی نمناک است مشکل از میعان داخل ساختمان می باشد.این مشکل را می توان از طریق نصب یک دستگاه رطوبت زا و یا یک دستگاه تهویه در زیر زمین حل کرد. اگر بخشی ا ورقه آلومینیومی که با دیوار در تماس بوده است نمناک شد، مشکل از بیرون ساختمان است……………….

 

فرمت :  قابل ویرایش | PPT | صفحات : ۳۸

************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید