شناسه پست: 2748
بازدید: 438

دانلود پاورپوینت ساختمان پروما مشهد

احداث مجتمع تجاری پروما در سال ۱۳۷۹ با زیر بنایی در حدود ۲۵۰۰۰ متر مربع در پنج طبقه آغاز و در سال ۱۳۸۳ به بهره برداری رسید .
این مجتمع در یکی از پرجمعیت ترین و بهترین مکان شهر مقدس مشهد، در مجاورت منطقه سجاد و هتل همای شماره ۲ با نمایی زیبا و با شکوه یکی از زیباترین ، پرابهت ترین و بزرگترین مجتمع های تجاری ایران می باشد.سازه ساختمان از بتون مسلح، استراکچری مقاوم در برابر زلزله را شکل داده است.

فهرست مطالب
توضیحات همراه با تصاویر
همراه با تصاویر و نقشه

پاورپوینت ساختمان پروما مشهد

در طبقات اول و دوم این مجتمع تجارتی انواع بوتیک‌های لباس ، کفش و … قرار دارد. در طبقه سوم نیز شهربازی کودکان و کافی شاپ قرار دارد.

دربخش البسه و پوشاک پروما، انواع البسه درسایزها و رنگ ها و طرح های گوناگون عرضه می شود و شما می توانید در هر سایز و اندازه ای که دارید لباس مورد نظر خود را تهیه کنید.

بخش البسه و پوشاک فروشگاه پروما دارای انواع مدل لباس زنانه، لباس مردانه و بچگانه در مدلهای روز و قیمتهای مناسب می باشد و هر کسی با نگاهی به پوشاک و البسه عرضه شده براحتی متوجه کاربرد بهترین پارچه ها و بافتها و کارهای دستی در این البسه خواهد شد.
در قنادی پروما انواع شیرینی، کلوچه و نان در بسته بندی های مختلف و وزنهای گوناگون در دسترس است و شما هم قطعا می توانید با هر سلیقه و علاقه به هر طعمی، آنچه را می خواهید با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

شیرینی، کلوچه و نان قنادی پروما همانند سوپرمارکت پروما، از بهترین تولید کنندگان کشور و در مشهورترین نام های تجاری عرضه می گردد بنحوی که هر خریدار و مصرف کننده ای براحتی تفاوت و تمایز محصولات پروما را از نظر کیفیتی احساس می کند.

البته در قنادی پروما، انواع شکلات های کوچک و بزرگ آن هم بسیار متنوع در بسته بندیهای زیبا و شیک عرضه می شود.در این سوپرمارکت می توانید اکثر نیازهای خوراکی و محصولات غذایی مورد نیاز خود را براحتی ظرف چند دقیقه تامین کنید چرا که شکل بسته بندی ها و نوع طبقه بندی محصولات این سوپرمارکت بنحوی است که نیاز چندانی به چرخیدن و گشت و گذار در بین غرفه ها برای خریداران پیش نخواهد آمد ضمن اینکه فرایند خرید با سرعت بالایی انجام می شود بنحوی که سبب صرفه جویی در زمان مشتریان گردیده و از طرفی مانع شلوغی بیش از حد غرفه ها نشود.

 

فرمت :  قابل ویرایش | ppt | صفحات :۲۲

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید