شناسه پست: 2254
بازدید: 394

دانلود پاورپوینت سیستم آبیاری سنترپیوت

nسنتر پیوت یکی از پیشرفته ترین دستگاه های آبیاری بارانی است . استفاده از این دستگاه ها  برای آبیاری مزارع سابقه ای حدود ۵۰ سال در دنیا دارد .

در این سیستم ها یک دکل مرکزی در وسط مزرعه نصب شده ومجموعه اسپن ها حول آن در یک مسیر دایره و یا نیم دایره دوران می کنند در انتهای هر اسپن یک برج وجود دارد . هر برج دارای یک الکتروموتور ، دو گیربکس و دو چرخ در طرفین خود می باشد .

اسپن ها در سه اندازه ۴۹ ، ۵۵ و۶۱ متر موجودند . بر روی هر برج سیستم کنترل کننده ای وجود دارد که حرکت برج مربوطه را کنترل کرده و سبب می شود تا کل دستگاه همواره در یک خط مستقیم حرکت نماید .

پاورپوینت سیستم آبیاری سنترپیوت

فهرست مطالب
ویژگیهای سیستم آبیاری سنتر پیوت
افزایش راندمان آبیاری تا حدود ۹۰ درصد
یکنواختی آبیاری
کاهش هزینه های کارگری
عدم نیاز به تسطیع اراضی
قابلیت کاربرد مواد شیمیایی همراه با آبیاری

پاورپوینت سیستم آبیاری سنترپیوت

nسنتر پیوت یکی از پیشرفته ترین دستگاه های آبیاری بارانی است . استفاده از این دستگاه ها  برای آبیاری مزارع سابقه ای حدود ۵۰ سال در دنیا دارد . در این سیستم ها یک دکل مرکزی در وسط مزرعه نصب شده ومجموعه اسپن ها حول آن در یک مسیر دایره و یا نیم دایره دوران می کنند در انتهای هر اسپن یک برج وجود دارد . هر برج دارای یک الکتروموتور ، دو گیربکس و دو چرخ در طرفین خود می باشد . اسپن ها در سه اندازه ۴۹ ، ۵۵ و۶۱ متر موجودند . بر روی هر برج سیستم کنترل کننده ای وجود دارد که حرکت برج مربوطه را کنترل کرده و سبب می شود تا کل دستگاه همواره در یک خط مستقیم حرکت نماید .

 

فرمت : پاورپوینت | صفحات:۱۴

**********************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید