شناسه پست: 2383
بازدید: 1170

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار-موفقیت وارتباط

مدیریت رفتار

امروزه تأکید بر مهارت های انسانی از اولویت‌های ویژه‌ای برخوردار است. گفته شده است که در مدیریت ، توانایی رفتار کردن با مردم بیشتر از هر نوع توانایی دیگر اهمیت دارد. به موجب گزارش انجمن آمریکایی مدیریت ، اکثر قریب به اتفاق ۲۰۰ نفر از مدیرانی که در یک بررسی پرسشی شرکت کردند، بر این رأی توافق داشتند که مهمترین مهارت یک مدیر ، توانایی در سازگاری و رفتار با مردم است. در این بررسی ، مدیران این توانایی را حیاتی تر از هوش، قاطعیت، دانش و معلومات، یا مهارت های شغلی درجه بندی کردند. پس اگر این اعتقاد را داشته باشیم که نقش هر مدیر لایق، دورنگر و کاردان، تأمین بهداشت روانی کارکنان در سازمان می ‌باشد، سخنی دور از انتظار نگفته‌ایم .

درست مثل آن است که مدیران سازمان ها به این وظیفه با احساس مسئولیت و تعمق بیشتری توجه کنند و علاقه خود را نسبت به فراگیری مفاهیم اولیه آن و کاربرد اصول و مفاهیم بهداشت روانی در محیط کار نشان دهند. بهداشت روانی در محیط کار یعنی مقاومت در مقابل پیدایش پریشانی های روانی و اختلال های رفتاری در کارکنان سازمان و سالم سازی محیط و فضای روانی کار به نحوی که هدف های چند گانه زیر تأمین شود:

فهرست مطالب
مدیریت رفتار
مدیریت‌ رفتارسازمانی‌ در هزاره‌ جدید
۱ – افراد سرکش‌
۲ – تجربه‌ مدیریت‌
۳ – ترس‌ مفید
۴ – قانون‌ طلایی‌
۵ – تلاش‌ برای‌ تغییر
نتیجه‌گیری‌
مدیریت موفقیت
۱) همگــام بودن با تکنولــوژی
۲) مدیـــریت اطلاعات
۳‌) تعــادل احساســات
۴)‌ مدیــریت ارتباطات بــر ارتباطات
۵) توانایـــی سازگــار شدن با محیط
۶) مدیـــریت منابع
۷) اخلاق خـــوب
۸) تنــوع
۹) هدایت نه مدیـــریت
۱۰) رویای شغلــی
مدیریت ارتباط
تعریف CRM
اهداف CRM
ویژگی‌های کاربردی CRM
مزایای استفاده از سیستم CRM
انواع فناوری CRM
ج) CRM تعاملی
مراحل اجرای CRM

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات : ۴۵

*************************************

نکته : فایل فوق  قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید