شناسه پست: 556
بازدید: 381

فهرست

روش تحقيق

مقدمه

تبليغات (Advertising)

قيمت (Price)

بسته بندي (Packaging)

بسته بندي از 4 ديدگاه مختلف :

روابط عمومي (Public Relation)

قدرت (Power)

اصول و مفاهيم ارتباطات بصري

نتيجه گيري

تاريخچه مختصر تبليغات

1- تبليغات بازرگاني در دوران نخستين

2- تحولي شگرف با پيدايش صنعت چاپ

تبليغات ؛‌گذشته ، حال ، اينده

تبليغات بازرگاني در عصر اطلاعات

ارتباط ناهمزمان ارتباط دائمي پيام ها

جمع زدايي گرايش به ارتباطات فردي

ارتباطات تعاملي دو طرفه بودن فرايند ارتباطي

روانشناسي اجتماعي تبليغات

مقدمه

تعريف تبليغات

اركان تبليغات

د – پيام گيران يا مخاطبان

ارزيابي تبليغات

روانشناسي تبليغات

ايجاد انگيزه

هيجان در برابر منطق

كنترل افكار و اعتقادات

مقدمه

كليات

چشم انداز تبليغات بازرگاني در عصر اطلاعات

بازارسنجي از طريق تبليغات اينترنتي

مقررات و قوانين تبليغ اينترنتي

تبليغات تعاملي

مشتري محوري در اينترنت

سهولت ارزيابي تبليغات مختلف بازرگاني

فعاليت هاي پيشبردي (promotional activities) تبليغات در كشورهاي حوزه خليج فارس

پيشنهادها

بزرگترين بيلبورد اروپا

جمع بندي

پيشنهادات

منابع

 روش تحقيق

در اين مقاله تحقيق براساس مقالات اينترنتي صورت گرفته كه در آن تأثير تبليغات در عصر ارتباطات مورد تحقيق قرار گرفته است.

مقدمه :

تبليغات بازرگاني، مخالفان و موافقان زيادي دارد. اما به هر حال واقعيتي است كه خود را بر همه ما تحليل كرده و آثار عميق آن بر عرصه هاي مختلف اقتصادي،‌فرهنگي،‌اجتماعي و سياسي، به معماران زندگي جمعي اجازه ناديده گرفتن آن رانميدهد؛ به ويژه آنكه تبليغات بازرگاني به يكي از اصلي ترين منابع مالي رسانه ها تبديل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پيام هاي تجاري برانگيخته است. هنگامي كه پيدايش رسانه هاي نوين نظير ماهواره و اينترنت و پخش فرامرزي و بدون مانع آنان را هم در نظر بگيريم، انگيزه و دلايل نهضت قانونمند كردن تبليغات بازرگاني صدچندان مي شود.