شناسه پست: 5213
بازدید: 508

دانلود گزارش کارآموزی در بانک  قرض  الحسنه
فهرست مطالب
فصل اول
آشنايي با مكان كارآموزي
مقدمات و كليات
1- ايمني
2- صرفه جوئي در هزينه
3-سرعت
4-زبان مشترك
5-قابل اطمينان بودن
6- نداشتن محدوديت زماني
چگونگي بوجود آمدن سويفت
شرايط عضويت در سويفت
حق عضويت
فصل دوم
بخشهاي مرتبط با رشته علمي كارآموز
– هزينه هاي به هنگام
ماهيت
آينده شغلي ، بازار كار ، درآمد
توانايي‌هاي مورد نياز و قابل توصيه
وضعيت نياز كشور به اين رشته در حال حاضر
نكات تكميلي
مقررات مالي
نگاهی اجمالی بر سیر تحول استانداردهای حسابداری
حساب. چيست ؟
حسابداری چیست ؟
فصل سوم
نتايج و پيشنهادات
نتايج تحقيق
توصيه………….

مقدمات و كليات

قرض الحسنه و قرض الحسنه. از گذشته هاي دور با امانت گذراندن اشياي گرانبها و سپردن وجوه به اشكال ابتدايي آغاز گشت. با توسعه و پيشرفت داد و ستدها وتغيير شكل آنها از يك مبادله ساده به اشكال تجارت و بازرگاني فكر ايجاد يك سيستم منسجم و داراي قوانين و مرتبط شكل گرفت و به ايجاد قرض الحسنههاي امروزي انجاميد. در قرض الحسنه. امروزي كار از نگه. امانات فراتر رفته و به شكل پرداخت و دريافتهاي مالي- تجاري آنهم در سطح بين المللي تكميل شده است. در جوامع امروزي و با داشتن جمعيت هاييكه هيچگاه با اين تعداد در گذشته وجود نداشته است نياز به داد و سند كالا، مواد اوليه و … با شدت بسياري احساس ميگردد و با وجود ملل مختلف و تبادل كالا ميان آنها نياز به سيستم پولي كه اطمينان دو طرف را به دستيابي به كالا و وجه آن فراهم سازد شدت مييابدسيستم سويفت كه موضوع اين تحقيق را تشكيل ميدهد جديدترين سيستم ساخته دست بشر است كه جهت اينگونه مبادلات در سطح جوامع پيشرفته مورد استفاده قرار گرفته و اشتباهات ناشي از سيستم هاي قبلي را به حداقل رسانده است.

با توجه به درگير بودن ايران در خريد و فروش كالاها و خدمات در سطح جهاني شناخت اين سيستم باي محققان، دست اندركاران و دانش پژوهان و قرض الحسنه. ضروري بنظر ميرسد اين تحقيق با هدف شناساندن به اقشار ذكر شده و شناخت نقاط ضعف و قوت اجراي چنين سيستمي كه همانند سيستم هاي وارداني ديگر معمولا با مشكلات فني بخاطر وارداني بودن تكنولوژي- مشكلات فرهنگي- بدليل ناهماهنگي فرهنگ كشور سازنده با فرهنگ ما مواجه است انجام گرديده است.

اين جزوه را مي توان اولين جزوه آموزشي دانست كه براي كاربران مستقيم جهت آشنائي با سيستم، طرز كار با سويفت جهت آشنائي با سيستم، طرز كار با سويفت و آموزش ابتدائي مفيد است.

آخرين مطلبي كه در مورد اين جزوه مي توان گفت اين است كه بهتر بود مطالبي در سطح كلي تر براي كل كاركنان جهت معرفي سويفت منتشر شود.

آخرين كاري كه كاملترين كار در مورد سويفت نيز مي باشد، سلسله مقالات مندرج در نشريه داخلي قرض الحسنه ملي مي باشد.

همگام با شروع كار سيستم سويفت در قرض الحسنه. ايران، قرض الحسنه ملي در نشريه خود به تفسير و توجيه اين تكنولوژي پرداخته و زمينه پذيرش و قبول اين تكنولوژي را در سطح قرض الحسنه و مديريتها فراهم آورد.

در هر شماره نشريه، كاركنان قرض الحسنه اعم از كاركنان مرتبط و غير مرتبط سويفت، مديران و مسئولين رده هاي گوناگون قرض الحسنه با نام سويفت و مطالب مربوط به آن آشنا شده اند.

در شماره سيزدهم نشريه كه مرداد ماه هفتاد و دو منتشر شده است در صفحات چهل و شش تا پنجاه و يك مقاله اي از آقاي محمود ابراهيم زاده فرزانه مسئول سويفت و معاون اداره خارجه قرض الحسنه ملي مي خوانيم.

اين مقاله سويفت و قرض الحسنه. بين المللي نام دارد. در اين مقاله ابتدا نظري بر تاريخچه سويفت مي اندازيم. سخن از نحوه تاسيس سازمان سويفت، سرمايه آن( كه از طريق خريد سهام و هزينه هاي سويفت1 توسط قرض الحسنهها و موسسات عضو تامين مي گردد) به ميان مي آيد.

در بخش بعدي از مزاياي عمده سويفت يعني، ايمني، سرعت، صرفه جوئي در هزينه، زبان مشترك، قابل اطمينان بودن و نداشتن محدوديت زماني صحبت مي شود.

1 هزينه هاي سويفت يعني پرداخت حقو عضويت، كاركرد هزينه هاي آموزشي و پشتيباني

فرمت : ورد | صفحات:35

**********************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد