شناسه پست: 1497
بازدید: 419

دانلود گزارش گزارش کارآموزی پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری و شبکه بندی در شركت مهندسي باني ساز
فهرست مطالب
پارتيشن بندي ديسك سخت1
فرمت كردن درايوها10
نصب ويندوز XP 11
كار با Control Panel 18
كار با برنامه‏هاي بهينه سازي 52
نحوه اجراي برنامه هاي ديگر NU از طريق برنامه Norton system doctor 59
آشنايي با مفاهيم اوليه ارتباطات 66
آشنايي با برخي از اصطلاحات شبكه 71
آدرس دهي 86
تنظيمات كلمه عبور كاربران 92
استفاده از پروتكل هاي امنيتي 94

 

در ابتدا مختصری در مورد محل کارآموزی توضیح می دهم : شركت مهندسي باني ساز درزمينه پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری و شبکه بندی مشغول به كار است .

عملکرد این واحد به صورت پیمانکاری هر ساله بر عهده پیمانکارانی است که با دانشگاه قرارداد تنظیم می نمایند و کلیه مسئولیت های مربوطه را بر عهده می گیرند .

ساعات کاری این مرکز از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر و در روزهای شنبه الی پنج شنبه می باشد .لازم به ذكر مي باشد كه اين شركت زير نظر واحد انفورماتيك دانشگاه علوم پزشكي ايران است.

ساختمانی که واحد انفورماتیک این دانشگاه در آن قرار می گیرد ساختمان معاونت دانشجویی نام دارد که در 4 طبقه شامل قسمت های اداری مختلف برای بررسی کارهای گوناگون دانشجویان می باشد . به عنوان مثال واحدهای این ساختمان به قسمت های زیر تقسیم می شوند که در ادامه به وظایف هر یک از آنها اشاره ای خواهیم داشت :

اداره خوابگاه ها : در این قسمت به دانشجویان رشته پزشکی امکانات خوابگاهی ارائه میشود . خوابگاه های این دانشگاه 14 ساختمان میباشد که بطور پراکنده در سطح شهر قرار می گیرند و دانشجویان در شروع هر ترم تحصیلی نسبت به تهیه خوابگاه اقدام می نمایند و اداره خوابگاه ها نیز بررسی های لازم را انجام داده ئ نسبت به دادن امتیاز خوابگاه به دانشجویان اقدامات لازم را انجام می دهد.

از دیگر وظایف اداره خوابگاه ها که بخش مرتبط با واحد انفورماتیک می باشد تهیه کلیه مایحتاج خوابگاه ها از قبیل لوازم بهداشتی و مواد خوراکی و دیگر موارد می باشد و همچنین این واحد به عنوان واحد مرتبط با واحد انفورماتیک در رابطه با بخش کافی نت هر خوابگاه می باشد که در صورت بروز نقص یا خرابی کامپیوترها یا قطعی اینترنت به عنوان واسط عمل کرده و وظیفه دارد نسبت به حل مشکلات خوابگاه ها وارد عمل شود.

اداره تغذیه : این بخش نیز مسئول تهیه وتوزیع ناهار تمامی مسئولین وکارکنان قسمت های اداری و تمامی دانشجویان می باشد . تمامی کارکنان و دانشجویان می توانند از طریق کارت سلف خود از قبل با توجه به برنامه مدون شده نسبت به رزرو غذای خود اقدام نمایند .

اداره رفاه : این قسمت در رابطه با دانشجویان تسهیلاتی را در اختیار آنها قرار میدهد . دادن وام به دانشجویان از جمله این تسهیلات می باشد .

انبار : این قسمت نیز مسولیت نگهداری ابزار و لوازم واموال دانشگاه را برعهده دارد که در صورت احتیاج هر بخش به کالاهای داخل انبار اقدام به صدور کالا در قبال درخواست می نماید .

واحد تربیت بدنی : این قسمت نیز تمامی امکانات ورزشی را در اختیار دانشجویان می گذارد و در طی سال بر اساس رویداد های مختلف به برگزاری مسابقاتی بین دانشجویان وگاهی کارمندان اداری می پردازد.

واحد تدارکات : نسبت به تمامی کارهای تدارکاتی در مراسم های مختلف مسئولیت دارد.

اداره اموال : مسولیت تمامی امور حسابداری در رابطه با دانشگاه را برعهده دارد .

واحد نشریه : این واحد نسبت به چاپ دو هفته نامه ای در رابطه با اوضاع و احوال دانشگاه می پردازد و اخبار مرتبط با دانشگاه را بطور کلی منعکس می نماید و از جمله واحد های مرتبط با بخش انفور ماتیک به حساب می آید .

امور اداری و دبیرخانه : همانطور که از نام این واحد مشخص است کلیه امور اداری و تایپ وثبت نامه ها و در انتها بایگانی آنها در این واحد صورت می پذیرد .

اداره عمومی : بخش ارتباطی دانشگاه با دیگر ارگان ها و سازمان های دولتی .

از دیگر بخش های این ساختمان می توان به واحد های : اداره فوق برنامه  مدیریت فرهنگی و تاسیسات و…. اشاره نمود که هر یک در راستای وظایف تعریف شده در ارتباط با دانشگاه اقدام به عملیات مربوط به خود می نمایند.

پرسنل این سازمان موظفند راس ساعت 8 در محل حضور داشته باشند و بوسیله کارت خود ورود و خروج خود را در نگهبانی ثبت نمایند . ساعت پایان کار نیز 17 می باشد که پرسنل خود را  برای رساندن به سرویس ها آماده می کنند .

فرمت : ورد | صفحات: 100

**************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد