دانلود روش تحقیق ارتباط بین شخصیت کودکان
شناسه محصول: 10635

دانلود روش تحقیق ارتباط بین شخصیت کودکان

چكيده فصل اول

دانلود روش تحقیق ارتباط بین شخصیت کودکان نقاشي كودك يك پيام است، آنچه را كه او  نمي‎تواند به لفظ درآورد به ما انتقال مي‎دهد. بررسي و درك زبان نقاشي اطلاعات ارزنده‎ايي را در اختيار والدين و مربيان و روانشناسان و همه كساني مي‎گذارد كه خواهان درك و دريافت راز و رمز جهان كودك هستند، اكتشاف نظامدار اين قلمرو به آخرين دهه‎هاي قرن گذشته بازمي‎گردد و بر قوانيني متكي است كه خط‎شناسي نيز از آن سود جسته است.

بنابراین در این مطلب از فروشگاه مارکت فایل به ارائه ارتباط بین شخصیت کودکان در قالب 90 صفحه می‌پردازیم.

فهرست مطالب

چکیده فصل اول

بیان مسئله

اهداف پژوهش

اهمیت پژوهش

فرضیه

تعاریف عملیاتی

الف: تعریف رشد شناختی

ب: تست آدمک رنگی

سایر فرضیه ها

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

اهداف پژوهش

اهمیت پژوهش

فرضیه

دلایل ارائه فرضیه

متغیرهای تحقیق

سایر فرضیه ها

تعریف واژه ها

الف- تعریف نظری

ب- تعریف عملی

1- تحول شناختی (رشدشناختی)

زمینه تحول شناختی

2- تست آدمک رنگی

چکیده فصل دوم

سوابق تحقیق

بررسی نقاشی از دیدگاه های مختلف

الف- دیدگاه تکاملی

ب- دیدگاه پیاژه از نقاشی

ج- دیدگاه روانکاوی

د- دیدگاه هنرمندانه

4-دیدگاه هنرمندانه

تفاوتهای پسران و دختران

بکارگیری رنگ در نقاشی

فصل دوم

اولین وسیله آموزش

نقاشی چیست؟

بررسی دیدگاه های مختلف راجع به نقاشی

1- دیدگاه تکاملی: (نقاشی به مثابه بازی)

2- دیدگاه پیاژه

مراحل رشد از نظر پیاژه

الف – مرحله حسی – حرکتی

ب- مرحله پیش عملیاتی

ج- مرحله عملیاتی عینی

د- مرحله عملیات صوری

3- دیدگاه روانکاوی

سوابق تحقیق

پژوهش در مورد نقاشی

نقاشیهای فرافکنی

نقاشی سالم

الف- امنیت و اعتماد به نفس

ب- باز بودن

ج- ثبات و نظم

عوامل مؤثر در بیان نقاشی کودکان

تفاوت های خلقی در کودکان

میزان فعال بودن

تحریک پذیری

بازداری و ترس

تفاوتهای پسران و دختران

تکامل چهره نگاری

مراحل تحول شناختی

شکل آدم

بکارگیری رنگ در نقاشی

منشاء اهمیت رنگ

چکیده فصل سوم

طرح مسأله

ابزار پزوهش

تست آدمک رنگی

جامعه آماری

روش نمونه گیری

روش اجراء

فصل سوم

طرح مسأله

ابزار پژوهش

تست آدمک رنگی

جامعه آماری

نمونه آماری

روش نمونه گیری

روش آماری

فرمول آزمون t برای گروه های مستقل

روش اجرا

قابلیت اعتماد و اعتبار آزمون ترسیم آدمک

فصل چهارم

توصیف اطلاعات

جدول (1-2) – توزیع فراوانی نمرات سر دختران 6 ساله

نمودار (2-2) – هیستوگرام نمرات سر دختران 6 ساله

جدول (3-2) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 6 ساله

نمودار (4-2) – هیستوگرام نمرات سر پسران 6 ساله

جدول (5-2) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 6 ساله

نمودار (6-2) – هیستوگرام نمرات طرح بدن دختران 6 ساله

آزمون معنی دار بودن میانگین نمرات سر دختران و پسران 6 ساله

جدول (7-2) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 6 ساله

نمودار (8-2) – هیستوگرام نمرات طرح بدن پسران 6 ساله

جدول (9-2) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 6 ساله

نمودار (10-2) – هیستوگرام نمرات لباس دختران 6 ساله

جدول (1-3) – توزیع فراوانی نمرات لباس پسران 6 ساله

نمودار (10-2) – هیستوگرام نمرات لباس پسران 6 ساله

جدول (3-3) – توزیع فراوانی سر پسران 6 ساله

نمودار (4-3) – هیستوگرام نمرات کلی دختران 6 ساله

جدول (5-3) – توزیع فراوانی نمرات پسران 6 ساله

نمودار (6-3) – هیستوگرام نمرات کلی پسران 6 ساله

جدول (7-3) – توزیع فراوانی سر دختران 7 ساله

نمودار (8-3) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 7 ساله

جدول (9-3) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 7 ساله

نمودار (10-3) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 7 ساله

جدول (1-4) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 7 ساله

نمودار (2-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 7 ساله

جدول (3-4) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 7 ساله

نمودار (4-4) – هیستوگرام نمرات طرح بدن پسران 7 ساله

جدول (5-4) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 7 ساله

نمودار (6-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 7 ساله

جدول (7-4) – توزیع فراوانی در نمرات لباس پسران 7 ساله

نمودار (6-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 7 ساله

جدول (9-4) – توزیع فراوانی نمرات کلی دختران 7 ساله

نمودار (10-4) – هیستوگرام نمرات کلی دختران 7 ساله

جدول (1-5) – توزیع فراوانی نمرات کلی پسران 7 ساله

نمودار (2-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات کلی پسران 7 ساله

جدول (3-5) – توزیع فراوانی نمرات سر دختران 8 ساله

نمودار (4-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 8 ساله

جدول (5-5) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 8 ساله

نمودار (6-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 8 ساله

جدول (7-5) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 8 ساله

نمودار (8-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 8 ساله

جدول (9-5) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 8 ساله

نمودار (10-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن پسران 8 ساله

جدول (1-6) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 8 ساله

نمودار (2-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 8 ساله

جدول (3-6) – توزیع فراوانی لباس پسران 8 ساله

نمودار (4-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 8 ساله

جدول (5-6) – توزیع فراوانی نمرات کلی دختران 8 ساله

نمودار (6-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات کلی دختران 8 ساله

جدول (7-6) – توزیع فراوانی نمرات کلی پسران 8 ساله

نمودار (8-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات کلی پسران 8 ساله

جدول (9-6) – توزیع فراوانی به نمرات سر دختران 9 ساله

نمودار (10-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 9 ساله

جدول (1-7) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 9 ساله

نمودار (2-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 9 ساله

جدول (3-7) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 9 ساله

نمودار (4-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 9 ساله

جدول (5-7) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 9 ساله

نمودار (6-7) – هیستوگرام مربوط به طرح بدن پسران 9 ساله

جدول (7-7) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 9 ساله

نمودار (8-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 9 ساله

جدول (9-7) – توزیع فراوانی لباس پسران 9 ساله

نمودار (10-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 9 ساله

جدول (1-8) – توزیع فراوانی نمرات کلی دختران 9 ساله

نمودار (2-8) – هیستوگرام مربوط به نمرات کلی دختران 9 ساله

جدول (3-8) – توزیع فراوانی نمرات کلی پسران 9 ساله

نمودار (4-8) – هیستوگرام مربوط به نمرات کلی پسران 9 ساله

مقایسه سنی نمرات کلی دختران با یکدیگر

الف- مقایسه نمرات کلی دختران 7 ساله با نمرات کلی دختران 6 ساله

ب- مقایسه نمرات کلی دختران 7 ساله با نمرات کلی دختران 8 ساله

ج- مقایسه نمرات کلی دختران 8 ساله با نمرات کلی دختران 9 ساله

نمودار (9-8) – چندضلعی مقایسه سنی نمرات کلی دختران

مقایسه سنی نمرات کلی پسران با یکدیگر

الف- مقایسه نمرات کلی پسران 7 ساله با نمرات کلی پسران 6 ساله

ب- مقایسه نمرات کلی پسران 7 ساله با نمرات کلی پسران 8 ساله

ج. مقایسه نمرات کلی پسران 8 ساله با نمرات کلی پسران 9ساله

نمودار (10-8) – چندضلعی مقایسه سنی نمرات کلی پسران

جدول (1-9) – میانگین مقیاسهای دختران

جدول (2-9) – میانگین مقیاسهای پسران

جدول (1-9) – میانگین مقیاسهای دختران

نمودار (3-9) – چندضلعی مقایسه نمرات کلی دختران و پسران

نمودار (4-9) – چندضلعی مقایسه سنی نمرات کلی دختران و پسران

شیوه اجرا نمره گذاری و نتایج آماری آزمون آدمک رنگی

جدول شماره 1- هنجارگزینی چارکی «مقیاس سر» در پسران براساس سن تقویمی

جدول شماره 2- هنجارگزینی چارکی «مقیاس طرح بدنی» در پسران براساس سن تقویمی

جدول شماره 3- هنجارگزینی چارکی «مقیاس لباس» در پسران براساس سن تقویمی

جدول شماره 4- هنجارگزینی چارکی «مقیاس کلی در پسران» (براساس سن تقویمی)

جدول شماره 5- هنجارگزینی چارکی «مقیاس سر» در دختران براساس سن تقویمی

جدول شماره 6- هنجارگزینی چارکی «مقیاس طرح بدنی» در دختران براساس سن تقویمی

جدول شماره 7- هنجارگزینی چارکی «مقیاس لباس» در دختران براساس سن تقویمی

جدول شماره 8- هنجارگزینی چارکی «مقیاس کلی» در دختران براساس سن تقویمی

ورقه نمره گذاری تست آدمک رنگی

الف) جدول شماره 1- مقیاس تحول یافتگی

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

مزایای ابزارهای گردآوری اطلاعات

محدودیتهای خارج از کنترل پژوهشگر

الف- یادگیری نقاشی

ب- میزان علائق و انگیزش آزمودنی

ج- ترتیب تولد

د- میزان هوش

و- وضیت تحصیلی والدین

م- تفاوتهای بین فردی

پیشنهادات

منابع

ضمیمه…

بيان مسئله

با توجه به گسترش پژوهشهاي تجربي در زمينه روانشناسي كودك به ويژه به كمك دانش رفتاري و داده‎هاي اساسي كه روانشناسي سنجشي در مورد پرورش سيستم عصبي و مركزي ارائه داده‎اند، نگرش بزرگسالان در جهات گوناگون رفتاري كودكان دستخوش تغييرات مختلفي شده است. بنا به تحقيق (ورپيلو) دو روند اساسي در توسعه و پيشرفت درك كودك مؤثر واقع مي‎شود كه يكي تشخيص شناخت اشياء و ديگري تمايز بين آنهاست.

اهداف پژوهش

الف: استفاده از نقاشي به عنوان وسيله‎اي ساده براي سنجش رشد شناختي.
ب: به دست آوردن ارتباط بين جنسيت و رشد شناختي.
ج: به دست آوردن ارتباط بين سن و رشد شناختي.

اهميت پژوهش

در عصر حاضر هر روز كه مي‎گذرد هنر كودكان اهميت بيشتري مي‎يابد و به خاطر تأثيري كه روانشناسي و علوم تربيتي از آن به عمل مي‎آورد همپاي ديگر هنرهاي مختلف رو به تكامل و پيشرفت است، هنر و نقاشي كودكان گواه راستيني بر حقايق اجتماعي و روانشناسي است.

اطلاعات محصول

شامل 90 صفحه
تعداد پارت 1
اندازه 100kb
فرمت WORD
زبان فارسی
استپ روانشناسی
برگزارکننده مارکت فایل
به روز شده در
  • ابتدا محصولات مورد علاقه خود را به سبد خرید اضافه نمایید.
  • سپس روی آیکون سبد خرید کلیک کنید.
  • محصولات داخل سبد خرید و مجموع مبلغ قابل پرداخت در صفحه تسویه حساب به شما نمایش داده می شوند.
  • فرم تسویه حساب را تکمیل کرده و روش پرداخت خود را انتخاب نمایید.
  • می توانید با استفاده از درگاه های پرداخت آنلاین خرید خود را تکمیل نمایید.
  • پس از تکمیل خرید می توانید به فایل های محصول دسترسی داشته باشید.
  • در صورت داشتن حساب کاربری می توانید سوابق خرید خود را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مقالات آنلاین دانشگاهی بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
قیمت محصول
11,000 تومان
مارکت فایل
0 دانلود
90 صفحه
1
دانلود روش تحقیق ارتباط بین شخصیت کودکان
5 از 1 رای
دانلود روش تحقیق ارتباط بین شخصیت کودکان

بانکها

بانکها

مجوز ها و گواهینامه ها

تمامی فایل ها و خدمات مارکت فایل حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

دسته بندی ها

دانلود روش تحقیق ارتباط بین شخصیت کودکان

سایر محصولات مارکت فایل

محصولات مرتبط