مقاله مدلسازی مدیریت تصادف خودرو با روش KAOS
درباره
استدلال رضایت هدف و ارزیابی گزینه ی جایگزین و تجزیه و تحلیل خطر است و تهدید ها و درگیری ها و مدیریت قابلیت ردیابی دارد. در این مقاله زبان مدلسازی و روش تصادف ماشین، مورد مطالعه قرار می گیرد. مدل کلی تولید و ادغام به هدف و عامل و عمل و رفتار ، مدل اصلی از سیستم است. مقاله به تشریح برخی از ویژگی ها توسط KAOS برای مدل به صورت تدریجی اقدام نموده است که از جمله ان شناسایی هدف و پالایش و دامنه مفاهیم ساختار و تجزیه و تحلیل خطر بای افزایش کامل عملیاتی هدف است.
مختصری از مقاله
مهندسی مورد نیاز RE در رابطه با استخراج ، ارزیابی خصوصیات و تثبیت و تکامل ، اهداف و ویژگی ها و کیفیت و محدودیت های یک سیستم مبتنی بر نرم افزار باید برخی از تنظیمات سازمانی یا فیزیکی را داشته باشد.
Getting the right software requirements under the right environment assumptions is a critical precondition for developing the right software. KAOS is a goal-driven, model based approach for elaborating a complete, adequate, consistent, and well-structured set of measurable software requirements and environment assumptions. The modeling language and method cover the intentional, structural, functional, and behavioral facets of the target system. Declarative and operational sub-models are integrated.
Semi-formal and formal techniques complement each other for model construction, analysis and evolution. They support early and incremental reasoning on partial models for a variety of purposes including goal satisfaction arguments, property checks, animations, the evaluation of alternative options, the analysis of risks, threats and conflicts, and traceability management.