مقاله مروری بر سیستم تعلیق الکترومغناطیسی برای وسایل نقلیه مسافری
شناسه پست: 23453
بازدید: 1282

مقاله مروری بر سیستم تعلیق الکترومغناطیسی برای وسایل نقلیه مسافری

مقاله مروری بر سیستم تعلیق الکترومغناطیسی برای وسایل نقلیه مسافریReview On Electromagnetic Suspension Systems For Passenger Vehicle دراین مقاله بحث درمورد تحقیقات انجام شده درطراحی سیستم تعلیق الکترومغناطیسی است که جایگزین سیستم تعلیق معمولی شده که بااستفاده از سیستم تعلیق غیرفعال می باشد.به طور کلی ، موتور خطی در طراحی سیستم تعلیق استفاده می شود.این به خاطر رفتار موتور است که می توان نیروی خطی را به طور مستقیم به بار وصل کند.علاوه براین،نیروی خطی از موتور خطی قابل کنترل است.این مقاله برای بررسی باانواع سیستم تعلیق الکترو مغناطیس است که برای راحتی مسافران می باشد.قابلیت اطمینان به طورکاملدر سیستم تعلیق فعال خودرو برای مدل ماشین ارائه شده بررسی می شود.مدل ماشین،ارائه شده است که به بررسی خودرومی پردازد.دراین مقاله همچنین سیستم احیا کننده براساس خواص موتور خطی است که می تواندبهبود عملکرد وسیله های نقلیه سبک وزن را در بر داشته باشد.
کلمات کلیدی:سیستم تعلیق الکترو مغناطیس – موتور خطی – مدل ماشین چهار چرخ

مقاله مروری بر سیستم تعلیق الکترومغناطیسی برای وسایل نقلیه مسافری

در حال حاضر، بسیاری از اتومبیل های در حال استفاده از سیستم تعلیق منفعل هیدرولیک هستند.یکی از ویژگی های اصل سیستم تعلیق هیدرولیکی آن است که از روغن هیدرولیک به عنوان دمپر استفاده می شود.هرگاه یک وسیله نقلیه از یک جاده ی بی نظم عبور می کند،نیروی تحریک ایجاد شده از جاده توسط دمپر جذب می شود انرژی جذب شده در داخل دمپربه گرماتبدیل میشود. وزن بدنه خودرو توسط یک اتصال مکانیکی ،توسط دمپر پشتیبانی میشود .با این حال، برخی از معایب در سیستم هیدرولیک وجوددارد. با توجه به تحقیقات گایسن،دمپر هیدرولیک بامشکلاتیهمچون عواملی مانند آلودگی محیطی ناشی از پارگی شلنگ همراه است که ممکن استسیالات هیدرولیکی در این صورت ازبین برود.

فرمت : قابل ویرایش| WORD+PDF| صفحات : ۱۱

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید