مقاله اتوماسیون سیستم آشپزخانه مرکزی
چكیده
مقاله اتوماسیون سیستم آشپزخانه مرکزی با توجه اینکه سوددهی بیشتر وصرفه جویی در زمان نکته اصلی ومهم در تجارت می باشد یکی از راهکارهای مهم و موثر در تحقق این امر ، استفاده از تکنولوژی های کامپیوتری می باشد که شکل پیشرفته آنرا در تجارت الکترونیک وتجارت اینترنتی مشاهده می کنیم این پروژه در راستای تحقق این خواسته در یک آشپزخانه مرکزی می باشد.مراجعه به آشپزخانه های مرکزی در آشنایی اولیه با این سیستم گامی مهم می باشد مقالات کامپیوتر که در این راستا ابتدا به آشپزخانه های معتبر سطح شهرستان کردکوی مراجعه کرده وبا دریافت رویه های مکتوب موجود در برخی از آشپزخانه هاوهمچنین برقراری ارتباط نزدیک با برخی از مسولین شاغل در آن و انجام مصاحبه های مفید با برخی از شاغلان محیط کاری آن مکان انجام شد.
بنابراین در این مطلب از فروشگاه مارکت فایل به ارائه اتوماسیون سیستم آشپزخانه مرکزی در قالب 115 صفحه میپردازیم.
فهرست مطالب
مقدمه 1
چكیده 2
فصل اول : تعریف و امكان سنجی سیستم
1-1 تعریف مسئله 5
2-1 اهداف مسئله 6
1-2-1 اهداف كلی 6
2-2-1 اهداف جزئی 6
3-1 محدوده سیستم 6
4-1 كارهای انجام شده مرتبط با موضوع 6
5-1 امكان سنجی سیستم 6
فصل دوم : تجزیه و تحلیل سیستم
1-2 دیاگرام متن 8
2-2 نمودار گردش داده ها(DFD) 9
1-2-2 نمودار گردش داده ها سطح 1 9
2-2-2 نمودار گردش داده ها سطح 2 10
3-2-2 نمودار گردش داده ها سطح 3 12
3-2 نمودار ER 13
4-2 تشریح خصوصیات موجودیت ها 15
فصل سوم : پیاده سازی سیستم
1-3 ویژگها و علل انتخاب زبان برنامه نویسی 17
2-3 ویژگها و علل انتخاب زبان پایگاه داده 19
3-3 تشریح ایجاد بانك اطلاعات 20
1-3-3 نحوه ایجاد جدول 20
2-3-3 رابطه ها در ارتباطات 21
4-3 تشریح و طراحی منو ها 29
5-3 تشریح و پیاده سازی فرم ها 32
فصل چهارم : راهنمای كاریاب سیستم
1-4 نرم افزار های مورد نیاز سیستم 82
2-4 سخت افزارهای مورد نیاز سیستم 82
3-4 نحوه ی نصب برنامه 82
4-4 نحوه اجرای برنامه 82
منابع و ماخذ
مقدمه
با توجه به پیشرفتهای تکنولوژی، دنیای امروز به سرعت در حال تغییر وتحول است .این تغییر وتحول در بخشهای مختلف فعالیتهای بشر به ویژه در بخش تجارت آشکار است .در تجارت برای حضور وتوانایی رقابت در بازارهای جهانی باید ابزارهای مورد نیاز را کسب نماید که در این ارتباط آنچه از همه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است رعایت استانداردهای کیفی در تولید و ارائه محصولات وخدمات با کیفیت واتوماسیون وهمچنین توجه به خواسته های مشتری است .مشتری مداری (costomer focus) مهمترین عامل در موفقیت هر سازمان می باشد در دنیای رقابتی امروز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است.