مقاله ترافیک هوایی وکنترل آن
مقاله ترافیک هوایی وکنترل آن طرح کوتاه مدت MATبرای رفع اتفاقات تعدادی برای گروه تحقیقاتی SPITRAS بوده که اولین پروژه، متخص مشکل ترافیک هوایی وکنترل آن در محدوده فضای فرودگاه درمواقع مساکن اوژانسی در زمان هواپیماربایی درزمان عملیات هایی درداخل محدوده فضای فرودگاه است .در مواقعی که تهدید جدی متوجه هواپیما های عادی است .نتایج حاصل ازاین تحقیق درTAok ۱-Addendum – ۱۹۹۳ آورده شده است . پروژه اولیه براساس نتایج تئوریک ، طراحی وتکنولوژیکی بوده که در حین تحقیق به آنها رسیده است. پروژه شماره PP 1993 # که از سال ۲۰۰۰به انجام آن پرداخته شده است .
بنابراین در این مطلب از فروشگاه مارکت فایل به ارائه ترافیک هوایی وکنترل آن در قالب 83 صفحه میپردازیم.
چکیده
FANSاستفاده شده است FANS در مرکزیت تکنیک های ماهوارهای و ارتباطات دیجیتالی می باشد این تکنیک مرکب از زیر سیستم هایی در ارتباطات است آنها به طور قابل توجهی بوسیله تکنیک های جدید قابل تغییر هستند بحث سیستم کنترل ترافیک به فضای نزدیک به زمین می پردازد یعنی قبل از اینکه واقعه ای اتفاق افتد نیاز به یک توافق بین المللی که هدف آن این است که برخوردها فضاپیما را کاهش دهد در واقع ترافیک برای فضای نزدیک به زمین برخی معانی ساده را در کاهش خطرات برخورد و ارتباط با SPS و سند جهانگردی را پیشنهاد می کند.در مورد سیستم های ماهواره ای بحث شده که این سیستم ها در کنترل ترافیک هواپیمایی ATCمستقر می شوند و شامل یک واحد هواپیمایی و یک دستگاه ATCمی باشد …..
کلمات کلیدی
سیستم های کنترل ترافیک هوایی
سیستم کنترل ترافیک ماهوارهای
کنترل فضایی هوایی
مرکز فرماندهی سیستم کنترل ترافیک هواییی
نقشه ترافیک پرواز
پوشش راداری
نظارت راداری
برج کنترل
مقدمه
اطمینان به عملکرد انسانی در مدیریت کنترل هوایی هنوز در مقایسه با سایر منابع بسیالر بالاست . با وجود این بسیاری از حوادث یا وقایع به اشتباهات انسانی نسبت داده می شود(عموما کنترل کننده و یا خلبان )تا به نقصان در وسایل سخت افزاری و نرم افزاری و سطوح و پیچیدگی ترافیک هوایی را بررسی کنترل کنندهها در سیستم جاری قرار می دهد .این واقعیات امر می کند که تلاش و کوشش باید انجام شود برای کنترل و مدیریت اشتباهات انسانی در طراحی مراحل,قبل از اینکه آنها آشکار کننند خودشان را به عنوان حوادث و وقایع در سیستم های عملیاتی یک محدوده ی حوزه ای از متدها به کاربرده شده و ازمایش شده است در NATSبرای بازیابی و استخراج اطلعات در اشتباهات انسانی تلاش کرده است تا سیستم های قابل ارتجاع را به اشتباهات انسانی رشد بدهد. محدوده روش ها از کارهای آشکار مانند مشاهده ,مصاحبه و (پر کردن)پرسشنامه تا تکنیک ها بیشتر متمایل به پیشگویی اشتباه انسانی به وسیله ی تکنیک های TRACER(ارائه شده توسط KIWANوSHORROCH ) و HAZAP .
طراحی سیستم و رشد چرخه زندگی
1- مستندات
2- 2-نمونه سازی
3- شبیه سازی
4- عملکرد
5- شرط بند
6- ارزیابی اشتباهات انسانی در طراحی وزارت/مقام/سهام
7- کاربرد هدایت و وزارت با NATS
8- مورد مطالعه با سیستم های ترافیک هوایی
9- پیشگویی اشتباهات در استفاده از یک روش ترتیب دهی-ابزار
10- مورد مطالعه یک خطر و امکان مطالعاتی (خطر)برای یک سیستم الکتریکی نوار پرداز
11- نتجه گیری
[irp]
درباره
مسافرت هوایی یکی از صنایع سریع ارشد جهانی است.خدمات بین المللی ترافیک هوایی NATS اخیرا به کاربرده اند تقریبا دو میلیون پرواز در هر سال در ایالت KINGDOMانجام می دهند.رشد رقمی در حدود %6 در هر سال اینگونه تصور می شود که ترافیک هوایی در UK در سال 2010 دو برابر می شود.همچنین ,چونکه UKنسبتا کوچک است در فضای هوایی ,عملکرد مدیریت ترافیک وایی مجومع بسیار مهمی نسبت به سایر کشور ها است.علی رغم این فشار ها ,ATM در حقیقت یک عملگر با اطمینان بالا است ,در زمانیکه با سایر صنایع……