مقاله توانبخشی مغز و اعصاب
شناسه پست: 23312
بازدید: 450

مقاله توانبخشی مغز و اعصاب

مقاله توانبخشی مغز و اعصاب این کتاب راهنما به عنوان یک ابزار دستوری و آموزشی برای کارآموزان توان بخشی سطح متوسط و پرسنل مراقب اولیه تهیه شد و تا از آن در کارشان با افرادی که دچار ضربه مغزی شده اند، خانواده های آنها و اعضای جامعه شان استفاده کنند.توالی های رایج پزشکی، فیزیکی، شناختی رفتاری صدمه مغزی یاد آوری شده اند. برای درک بهتر صدمه مغزی و حمایت از پروسه توان بخشی فرد صدمه دیده، کتاب راهنما روی اطلاعات پایه تاکید میکند تا از این طریق به پرستاران و اعضای جامعه که شامل معلمان و کارفرمایان بالقوه میشوند کمک کند.

مقاله توانبخشی مغز و اعصاب

دستورات ایمنی و راهنمای های مراقبتی تهیه شده اند، و همچنین تکنیک های آموزشی به فرد برای با آزمونی مهارتهای عملکردی در زمینه های حرکتی، ارتباطی و مراقبت شخصی کمک میکند. نویسندگان میدانند که تجهیزات پزشکی ویژه همیشه در دسترس نیستند، بنابراین پیشنهاد میشود که از مواد قابل دسترس برای ساخت وسایلی استفاده کنندکه به پشگیری از ایجاد بد شکلی ها کمک کرده و به فردی که نواقض فیزیکی دارد در انجام فعالیت های روزانه یاری برساند. تصاویری هم تهیه شده اند تا به یادگیری بهتر راهنمایی های ایمنی، دستورات آموزشی و مراحل موجود در ساخت وسایل تطابقی ویژه کمک کنند.

مقاله توانبخشی مغز و اعصاب

توانبخشی پس از ضربه مغزی (TBI)[1] یک پروسه چالشی و پیچیده برای شخص صدمه دیده، خانواده و تمام پرسنل توانبخشی که در این پروسه شرکت میکنند می باشد. در بلایای طبیعی و جنگ ها که احتمال وجود افرادی که دچار ضربه مغزی شده اند زیاد است، به یک رویکرد جامع جهت برخورد با توانائی های متعددی که هر فرد صدمه دیده تجربه میکند نیاز است، همچنین پرسنل توانبخشی در کشور های در حال توسعه در مورد کارشان به اطلاعاتی درباره رویکرد جامع برای کار با فردی که دچار ضربه مغزی شده است نیاز دارند. این کتاب راهنما مسئول این نیازها میباشد. کتاب راهنما برای کار فرد هم در زمینه خدمات مراقبت سلامتی کلی و هم در زمینه سرویس های توانبخشی، هم در سرویس های اضطراری و هم در سرویس های روزانه اختصاص داده شده است.

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات : ۱۴۵

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید