شناسه پست: 27345
بازدید: 421

دانلود مقاله طراحی و پیاده سازی

مقدمه

تجارت از  دیرباز از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و در واقع پایه و اساس بنیان اجتماعی و یکی از مهمترین دلایل رشد و ترقی یک جامعه و یا افول و شکست جامعه ای دیگر بوده است، در واقع یکی از مهمترین دلایل پیشرفت و گسترش علوم، بهره برداری های اقتصادی و تجاری می باشد.

امروزه، اهمیت اطلاعات در فرایند تجارت، امری بدیهی و غیرقابل انکار شناخته شده  و همانطور که می دانید، علوم انفورماتیک و کامپیوتر مهمترین منابع ذخیره سازی و دسترسی به اطلاعات محسوب می شوند.

مقاله طراحی و پیاده سازی

ار آنجا که ساخت یافتگی و در عین حال سهولت ثبت اطلاعات و از طرفی قابلیت اطمینان و جامعیت آن ، از اهمیت بالایی برخوردار است، از دیر باز ضرورت تهیه و طراحی نرم افزارهای کاربردی که مخصوص جمع آوری و نگهداری داده های خاص می باشند بر همگان روشن و مسلم بوده است.

امروزه با استفاده از نرم افزارهای کاربردی که هر یک جهت ارائه سرویس های اطلاعاتی در زمینه های خاص تعبیه شده اند، داده های خام به صورت ساخت یافته و قالب بندی شده توسط کاربران در بانک های اطلاعاتی ثبت شده و مدیران از گزارشاتی که حاصل تجزیه و تحلیل و پردازش این داده ها می باشند ، تصمیمات مختلف تجاریو مدیریتی خود را اتخاذ می نمایند.استفاده از نرم افزارهای کاربردی باعث کاهش زمان دسترسی کاربران به داده های پردازش شده می شود، به عنوان مثال در یک سیستم خرید و فروش، کاربر داده های خام را که همان فاکتورهای مختلف می باشند، با استفاده از نرم افزار ثبت نموده و مدیرفروش، با استفاده از گزارشات تجزیه و تحلیل شده که حاصل پردازش همان داده های خام می باشد، تصمیمات مختلفی از جمله تعیین قیمت، زمینه های گسترش کار و …. را اتخاذ می نماید.

منابع و مراجع

   ]۱[–  اسماعیلی، مهرداد،  همه با هم دلفی ۲۰۰۵ ، دیباگران تهران، ۱۳۸۴     .

   ]۲[– اسماعیلی، مهرداد،  برنامه نویسی پیشرفته دلفی ۷، دیباگران تهران، ۱۳۸۲٫

فرمت : قابل ویرایش |  WORD | صفحات : ۶۲

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید