مقاله عمل و تئوری مدل بندی شبیه سازی
شناسه پست: 22667
بازدید: 531

مقاله عمل و تئوری مدل بندی شبیه سازی

مقاله عمل و تئوری مدل بندی شبیه سازی عملکرد و اجرای استراتژیهای زمانبندی Gang گروهی در سیستم موازی از: هلن دی کارتزا  در این مقاله ما اجرا زمانبندی پروس در سیستم موازی قابل تقسیم را مورد مطالعه قرار می دهیم. task ها از امور موازی برنامه ریزی شده برای اجرای همزمان در تقسیمات پردازشگر ترکیب می شوند، که در آن  task در زمانی واحد شروع می شود و با سرعت و گام واحدی محاسبه می شود. اجرای طرحهای زمانبندی مختلف با بارهای کار مختلف مقایسه می شود.

مقاله عمل و تئوری مدل بندی شبیه سازی

تاثیر تنوع زمان سرویس امور هم مورد مطالعه قرار می گیرد. متریک های اجرای متنوعی مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد. هدف نیل به اجرای کلی خوب و همینطور اورهد جدول زمانبندی کوچک است. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که زمان بندی کاری دوره ای و همینطور جدول زمان بندی که بستگی به تعداد درجهای پروس در صف دارد می تواند این اهداف را محقق سازد.

مقاله عمل و تئوری مدل بندی شبیه سازی

۱-  مقدمه :
در سیستم های موازی چند برنامه ای، نشان داده شده است که زمانبندی پردازش موازی در پردازشگرها عاملی مهم و حیاتی در نیل به اجرای موازی موثر و کارآمد است. کاربرها انتظار دارند که تک تک پردازش شان به اجرا و عملکرد عالی برسند. موضوع اصلی این است که چگونه از بین پردازش های رقیب در منابع سیستم و به نحوی سهیم و شریک شویم که نیازهای پردازش ها مورد نظر را برآورده سازد و عملکرد و اجرای کلی خوب را در بر داشته باشد. این اهداف تعدادی موضوع مرتبط با سیاست زمان بندی را با توجه محیطهای رقیب موازی بزرگ ایجاد می کنند. این مقاله سیستم موازی قابل تقسیم را مدنظر قرار می دهد که در آن تقسیم بندیها زیر سیستم هایی به پردازش های مستقل اختصاص یافته اند (۱۳) .

مقاله عمل و تئوری مدل بندی شبیه سازی

پردازش ها از وظایف موازی ترکیب و تشکیل می گردند که برای اجرای همزمان در مجموعه ای از پردازشگرها برنامه ریزی شده اند. پردازش های موازی نیاز دارند که اساسا در زمان و احدی شروع شوند، اجرای خود را هماهنگ کنند، و هم این که سرعت واحدی را هم محاسبه کنند. این نوع مدیریت منبع برنامه ریزی مشترک یا جدول زمان بندی  Gangنامیده می شود و بطور گسترده ای در مطالب سیستم های حافظه مشترک و توزیع شده مورد مطالعه قرار گرفته است.

فرمت :  قابل ویرایش | word | صفحات : ۲۸

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید