میزان علاقه دختران و پسران جوان به درس و مطالعه فهرست مطالب
مقدمه
بيان مسئله و ضرورت تحقيق
روشهاي اجرا: جمعآوري دادهها
تجزيه و تحليل دادهها:
ارزيابي مشكلات:
توصيف نمودارهاي به دست آمده از سئوال يك:
توصيف نمودارهاي بدست آمده از سئوال دو
نتيجهگيري
توصيف نمودارهاي بدست آمده از سئوال سه
نتيجهگيري
توصيف نمودارهاي به دست آمده از سئوال پنج
توصيف نمودارهاي بدست آمده از سئوال شش
نتيجهگيري
توصيف نمودارهاي بدست آمده از سئوال هفت
نتيجهگيري
توصيف نمودارهاي به دست آمده از سئوال هشت
نتيجهگيري
توصيف نمودارهاي به دست آمده از سئوال نه
توصيف نموداريها به دست آمده از سئوال ده
نتيجهگيري
جدول فراواني و نمودارهاي سوال ده 1
جدول فراواني و نمودارهاي سوال ده 2
جدول فراواني و نمودارهاي سوال ده 3
جدول فراواني و نمودارهاي سوال ده 4
جدول فراواني و نمودارهاي سوال ده 5
جدول فراواني و نمودارهاي سوال ده 6
جدول فراواني و نمودارهاي سوال ده 7
جدول فراواني و نمودارهاي سوال ده 8
جدول فراواني و نمودارهاي سوال ده 9
جدول فراواني و نمودارهاي سوال ده
مقدمه:
تعليم و تربيت آدمي كاري پرارج و در عين حال وقت گير است و نتايج قطعي و نهايي آن نسبتاً دير آشكار ميشود و آدميت انسان به چگونگي تربيتش بستگي دارد. موفقيت و به هدف رسيدن براي هر انساني بهترين و مهمترين مسئله اي است كه در زندگي وي حادث مي شود و پيشرفت او نيز بستگي به تلاش و كوشش وي دارد. اگر در شرايط مناسب پرورش يابد به خيل نيكان ميپيوندد و اگر تربيت وي مورد غفلت واقع شود چه بسا كه از حد حيوان نيز فروتر رود.
مفهوم كلي آموزش و پرورش فراهم نمودن زمينهها و عوامل مناسب و مساعد براي به فعاليت رساندن و شكوفا نمودن همة استعدادهاي بالقوة انسان و حركت تكاملي او بسوي هدف مطلوب بوسيله برنامه سنجيده و حساب شده است. و در اين زمينه جنسيت افراد (دختر يا پسر بودن) هيچ تفاوتي ندارد. چرا كه در پهنة خلقت خداوند زن و مرد را يكسان آفريده و هيچكس بر هيچكس برتر نيست مگر به تقوي از نظر استعداد نيز دختران و پسران در يك سطح خلق شدهاند و تفاوت ميان آنها از نظر پيشرفتهاي گوناگون علمي اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و … بر اساس تلاش و كوششهاي هر دسته ميباشد……………