پاورپوینت تجـارت الکترونیک
شناسه پست: 30399
بازدید: 408

پاورپوینت تجـارت الکترونیک

پاورپوینت تجـارت الکترونیک سایت لک لک جامع ترین سایت فروش اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی در سطح ایران میباشد که در تاریخ ۱۸/۶/۸۵ مصادف با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با هدف اشاعه فرهنگ کتاب خوانی افتتاح گردید تا از دو طریق سفارش اینترنتی و تلفنی (۶۶۹۷۵۳۶۱-۰۲۱) بتواند در خدمت همه هموطنان در سرتاسر ایران عزیزمان باشد. از مزایای ویژه این سایت تحویل رایگان کتاب برای اعضای محترم سایت می باشد…….

پاورپوینت تجـارت الکترونیک

در حال حاضر اطلاعات کتاب های موجود در لیست سایت لک لک با همکاری سازمان محترم خانه کتاب به روز بوده و این امکان فراهم گردیده است تا اعضای محترم بتوانند از آخرین اخبار نشر اطلاع یابند. در بخش دیگری از سایت تالار گفتگویی به منظور ایجاد بستری مناسب برای نقد کتاب و تبادل نظر های فرهنگی و درج نظرات کاربران محترم فراهم گردیده است تا از این طریق بتوانند آخرین اطلاعات و نظرهای خود را در دسترس دیگر اعضای محترم قرار داده و به تبادل نظر بپردازند…………….

پاورپوینت تجـارت الکترونیک

سایت لک لک امکانات لازم برگزاری هرگونه نمایشگاه کتاب برای ارگان ها، سازمان ها، دانشگاه ها، مدارس و مهدهای کودک را دارا می باشد. سایت لک لک مفتخر است این مژده را به تمامی کاربران بدهد که خدمات ویژه و جذاب دیگری در آینده ای نه چندان دور در انتظار همه اعضای محترم سایت می باشد. لک لک کتاب های سفارشی شما را در سریعترین زمان ممکن به دست شما می رساند، حتی سریع تر از .سرویس حمل و نقل ویژه نمابازار این اطمینان را به شما می دهد که با خیالی راحت و در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید! نمابازار با بهره گیری از مطمئن ترین و راحترین شیوه برای فرستادن کالای مورد نظر شما از طریق ………..

 

فرمت :  قابل ویرایش | PPT | صفحات :۴۲

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید