شناسه پست: 26155
بازدید: 402

دانلود پاورپوینت سایت الکترونیک خودرو شرق

معرفی asp.net

.NET يک API جديد است که ابزارهاي جديدي را براي نوشتن برنامه هاي کاربردي تحت Windows و Web را مهيا ميکند که این سایت توسط این زبان نوشته شده است.که در مورد شرکت الکتریک خودرو شرق میباشد که این شرکت در کیلومتر 2 جاده آسیایی مشهد به قوچان واقع گردیده که هم اکنون با تعداد 814 نفر پرسنل مشغول فعالیت تولیدی می باشند و زیر مچموعه گروه صنعتی قطعات اتوبیل ایران( IAP  ) می باشد.

پاورپوینت سایت الکترونیک خودرو شرق

مقدمه :

تفاوت بين ASP.NET با ASP کلاسيک از دو زاويه اصلی قابل مطالعه است:

بعد اول : ASP.NET امکانات بمراتب بيشتری را از بعد برنامه نويسی نسبت به ASP کلاسيک ارائه نموده است . مايکروسافت در اين زمينه از نقطه نظرات و پيشنهادات افراديکه با ASP کار کرده اند استفاده و سعی نموده است که با بررسی دقيق اين نوع خواسته ها ،امکان افزودن قابليت های جديد برنامه نويسی در ASP.NET را محقق نمايد.بعد دوم : ASP.NET تغييراتی را در رابطه با اصول برنامه نويسی برای ايجاد صفحات وب پويا ايجاد نموده است .

معرفی ASP.NET و بررسی تفاوت های موجود با ASP کلاسيک

آيا ASP.NET نسخه جديدی از ASP کلاسيک است ؟ در پاسخ به سوال فوق می بايست با صراحت اعلان نمود که ASP.NET بعنوان يک نسخه اصلاح شده و يا تکميلی نسبت به آخرين نسخه ASP کلاسيک يعنی ASP 3.0 نبوده و در حقيقت ASP.NET يک الگوی جديد برای پياده سازی برنامه ها تحت وب خصوصا” اسکريپت هائی که بر روی سرويس دهنده اجراء می گردند ، می باشد .

فرمت : قابل ویرایش | PPT| صفحات :21

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد