پروژه مالی شركت محصولات كاغذي لطيف
شناسه پست: 29797
بازدید: 548

پروژه مالی شرکت محصولات کاغذی لطیف

پروژه مالی شرکت محصولات کاغذی لطیف  کلیه داراییهای یک واحد تجاری – تولیدی دارای ارزش اقتصادی است و حصول اطمینان از به کارگیری آن طبق هدفهای تعیین شده ، نیازمند طرح ریزی می باشد . مثلاً مهندسین تولید برای استفاده موثر از تسهیلات تولید ، برای کلیه فعالیتهای تولیدی به دقت برنامه ریزی می کنند . یا مدیران سیستم ضوابط عملیاتی را به نحوی تنظیم می کنند که حداکثر استفاده را از سیستم کامپیوتر به عمل آورند و از هر گونه استفاده نابجا از این سیستم جلوگیری نمایند . برخی از داراییها به علت ماهیت یا اهمیت آن مستلزم بذل توجه و اعمال دقت بیشتر مدیریت است . موجودیها ، دارایی دیگری است که نیازمند توجه دقیق مدیریت واحدهای تجاری – تولیدی می باشد . ………….

تاریخچه شرکت

شرکت محصولات کاغذی لطیف در تاریخ ۷/۳/۱۳۶۴ تأسیس و عملیات اجرایی خود را در اواخر سال ۱۳۷۰ در شهر صنعتی هشتگرد در زمینی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع و زیربنای حدود ۳۰ هزار متر مربع و با ظرفیت ۱۵۰۰۰ تن کاغذ با گراماژ پایین آغاز نمود. و پس از گذشت حدود ۵/۲ سال در نیمه اول سال ۱۳۷۳ بهره برداری از آن آغاز گردید.ماشین آلات در چهارچوب قرارداد همکاری فنی و اقتصادی ایران و اتریش با استفاده از ارز فاینانس از شرکت فویت خریداری گردیده و اعتبار آن در تاریخ ۵/۱/۱۳۷۰ در بانک تجارت گشایش یافته است…………..

پروژه مالی شرکت محصولات کاغذی لطیف

کارخانه کاغذسازی لطیف با بهره گیری از سیستم پیشرفته PLC، با دارا بودن دو مرکزیت کنترل در سالن کاغذ و سالن جوهر زدایی با بیشترین راندمان نسبت به کنترل تجهیزات کارخانه اقدام نماید. ماشین کاغذ توان تولید انواع کاغذهای بهداشتی و صنعتی را از گراماژ ۱۴ تا ۴۵ گرم بر متر مربع دارا می باشد. تمام کنترل آن به وسیله سیستم PLC انجام گرفته و سیستم پرس آن از دو غلتک پرس جهت آبگیری و صافی کاغذ تشکیل شده و قسمت خشک کننده آن از یک غلتک به قطر ۴۰۰۰ میلی متر از طریق داخل بوسیه بخار گرم و از قسمت بیرون به وسیله هوای گرم کاغذ را خشک می کند. ………..

فرمت :  قابل ویرایش | WORD | صفحات :۷۰

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید