کارآموزی شركت كارون
شناسه پست: 28809
بازدید: 450

کارآموزی شرکت کارون

کارآموزی شرکت کارون تمام واحدهای تولیدی در هر نقطه از دنیا و با تکنولوژی‏های متفاوت دارای یک سری برنامه‏ها و اهداف مشخص می‏باشند و جهت نیل به این اهداف نیازمند یک سری ابزارها و متدها و هویت‏های اجرائی قوی می‏باشند . و همین هیئت‏های اجرایی هستند که در دستگاه‏های اداری و تولیدی به نام ارکان و تشکیلات آن سازمان از آن‏ها نام برده می‏شود .در سیستم‏های مدیریتی الی الخصوص مدیریت‏های کلان کارخانجات ، یک تشکیلات قوی بیشتر نمود پیدا می‏کند و اهمیت کارهای گروهی در این مکان‏ها بیشتر جلوه‏ گر می‏شود .

دانلود کارآموزی شرکت کارون

محصولات تولیدی :

در شرکت کارون از محصولات اصلی شرکت می‏توان به شکر زرد که قابل فروش به کارخانجات دیگر است نام برد . محصول دیگری که در شرکت کارون تولید می‏شود . شکر سفید یا تصفیه شکر زرد است که مستقیماً راهی بازار می‏شود .محصول دیگر که از نیشکر بدست می‏آید ملاس است که در صنایع مختلف می‏شود از آن استفاده کرد ولی در حال حاضر ملاس شرکت کارون راهی بازار‏های خارجی می‏شود .باگاس از دیگر محصولات نیشکر است که در کارون چند سال پیش از آن به عنوان سوخت کوره‏های بخار استفاده می‏شود ولی در حال حاضر به بیرون از شرکت انتقال داده شده و سوزانده می‏شود .از صنایع جانبی شرکت می‏توان از خوراک دام ، خورنورال و کاغذ سازی نام برد که تماماً یا تعطیل هستند یا نیمه تعطیل .

کارآموزی شرکت کارون

موقعیت و بررسی شرح وظایف رشته‏ی علمی کارآموز در واحد صنعتی :

رشته‏ی صنایع قند سازی ، نیکشر یکی از رشته‏های علمی کاربردی در مقطع کاردانی می‏باشد که برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول تدریس شد . این رشته یکی از گرایش‏های رشته شیمی بوده و دانشجویان این رشته با مراحل کامل تولید شکر از نیشکر آشنا شده و آمادگی کامل را برای کار در این کارخانه پیدا
می‏کنند .

فرمت :  قابل ویرایش | WORD | صفحات :۱۴۰

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید