گزارش كارورزی مدرسه
شناسه پست: 28887
بازدید: 646

گزارش کارورزی مدرسه

گزارش کارورزی مدرسه ساختمان آموزشگاه از سمت غرب در مجاورت خیابان ۱۰ متری می باشد ومقابل آموزشگاه  منازل مسکونی وجود دارد در قسمت شرقی میدان میوه و تره بار می باشد در جنوب ساختمان مدرسه ی راهنمایی نمونه دولتی سید رضی واقع است .باتوجه به موقعیت  آموزشگاه ، مشکل خاصی از نظر تولید صدا یا آلودگی بهداشتی برای دانش آموزان وجود ندارد و موقعیت مکان آموزشگاه مناسب است .

وضعیت کلی ساختمان :

درب ورودی  در قسمت غربی ساختمان و  رو به خیابان ۱۰متری  واقع شده است ودارای دودرب در کنار هم است که درب کوچک به ابعادmm1  برای رفت و آمد دبیران و دانش آموزان در نظر گرفته شده است و درب بزرگ به ابعاد mm2 جهت ورود و خروج اتومبیل ها تعبیه شده است . بالای درب ورودی تابلوی مدرسه نصب شده است که از ورق فلزی است و نام مدرسه با رنگ روغن روی آن نوشته شده  است .

یک مخزن آب استوانه ای شکل که بدنه ی آن به رنگ پرچم ایران رنگ آمیزی شده است ودر ارتفاع ۵متری قرارداردچشم انداز خاصی داشته و نشان از قدمت طولانی آموزشگاه دارد .ودر حال حاضر از آن استفاده نمی شود. چهار سطل زباله در گوشه و کنار حیاط تعبیه شده است .در ضلع جنوبی ساختمان سکوی اجرای مراسم صبحگاهی و پرچم برافراشته بربالای میله  به چشم می خورد .دیوار های حیاط با نقوش زیبایی از مناظر طبیعت طراحی شده است و در بعضی قسمتها ی دیوار سخنانی از بزرگان با رنگ روغن  نقش بسته است . ساختمان با توجه به قدمت ۳۲ ساله دارای بافت قدیمی است .

فرمت :  قابل ویرایش | WORD | صفحات :۴۰

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید