مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور
شناسه پست: 23470
بازدید: 475

مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور

مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور Create A Customer-Centric Brand Experience در عصر مشتری مداری ، مدیران ارشد بازاریابی (CMOS) یک صعود ساخت را در ساختعلائم تجاری با فن آوری قوی مصرف کنندگان را دارد. این منجر به تجدید نظر قوانین بازاریابان در ساخت یک نام تجاری می شود . در این عصر جدید ، CMOS باید یک روی کرد مدیریتی شرکت محور با تغییر نام تجاری به عنوان یک دارایی در یک سیستم مشتری محور تبدیل شود و محور ایجاد یک تجربه با نام تجاری را داشته باشد.راهکار نام تجاری تجربی کمک می کند تا دوباری استراتژی های CMOS جهت ایجاد یک نام تجاری دوباره به یکدیگر متصل شوند .نام تجاری تجربی مشتری محور با شرایط زیر است :

مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور

۱_ ضرورت تبلیغ با نام تجاری تجربی
۲_ ترسیم مسیری برای نام تجاری جدید تجربی
۳_ تحریک و شرکت و ثبت نام در سازمان ها به دنبال آن
۴_ نظارت فعال و مدیریت سالم با نام تجاری
این گزارش در ابتدای ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۲ منتشر شده . فروستر تجدید نظر قابل ملاحظه ای را در عمل ایده های جدید انجام داده است .

 

فرمت : قابل ویرایش| WORD+PDF| صفحات : ۲۵

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید