پژوهشی بر سیستم اینترنتی نظر سنجی
مقدمه
پژوهشی بر سیستم اینترنتی نظر سنجی در دنیای امروزی نظر سنجی درباره سطح کیفیت محصولات، سرویسها و خدمات ارائه شده فن آوری بسیار مفیدی می باشد که ازمزایای ذیل برخوردار می باشد:نظرسنجی تصویر دقیقی ازواقعیتهای مربوط به محصول یا سرویس ارائه شده یه مشتری و تیم مدیریت می باشد .ظرسنجی ارتباط قوی بین مشتریان، تیم مدیریت و مسئولان مربوطه ایجاد میکند.مقالات کامپیوتر نظرسنجی کمک به پیدا کردن مشکلات و ضعفهای موجود در محصول یا سرویس ارائه شده می کند .نظرسنجی رضایت یا نارضایتی مشتریان را در رابطه با محصولات یا سرویسهای ارائه شده را نشان می دهد .نظرسنجی اینترنتی موجب بهبود بخشیدن کیفیت محصول یا سرویسها و خدمات ارائه شده می باشد ……..
بنابراین در این مطلب از فروشگاه مارکت فایل به ارائه سیستم اینترنتی نظر سنجی در قالب 115 صفحه میپردازیم.
فهرست مطالب
چکیده. . ۲
شرح پروژه. . ۳
۱- بخشهای قابل دسترسی توسط تکنسین. . ۵
۱-۱ – ورود به سیستم. . ۵
۱-۲- ایجاد کاربر جدید. . ۶
۱-۳- حذف کاربرها ۸
۱-۴- ایجاد نظرسنجی جدید. . ۱۰
۱-۵- اضافه نمودن جوابهای مرتبط به نظرسنجی.. .. ۱۲
۱-۶- تغییرات در نظر سنجی.. .. ۱۴
۱-۶-۱- غیر فعال نمودن نظرسنجی.. .. ۱۵
۱-۶-۲- حذف کردن نظرسنجی.. .. ۱۶
۱-۷- حذف کردن جوابهای نظرسنجی.. .. ۱۶
۲- بخشهای قابل دسترسی توسط کاربر. . ۱۷
۲-۱- ورود به سیستم. . ۱۷
۲-۲- نحوه استفاده از نظرسنجی.. .. ۱۹
۳- ساختار پایگاه داده ها ۲۲
۳-۱- جدول Survey. . 22
۳-۲- جدول Options. . 23
۳-۳- جدول Answers. . 24
۳-۴- جدول کاربرها ۲۵
۳-۵- ارتباط بین جداول. . ۲۷
۴- Data flow Diagram.. .. 28
۴- ۱- کاربر. . ۲۸
۴-۲- تکنسین ۲۹
کد برنامه.. ۳۳
Abstract.. 114
خلاصه ای از مقاله
رفع مشکلات فنی با استفاده از نظرسنجی از مشتریان از جمله سرویسهایی است که سازمانها میتوانند به مشتریان خود ارائه کنند. انجام دستی این کار معمولاً با مشکلاتی از قبیل تأخیر در انجام و کاغذ بازی های زیاد همراه است. در ای سیستم یک راه حل نرم افزاری برای خودکارسازی و ساختارمند کردن فرآیند نظرسنجی از مشتریان ایجاد شده است. این سیستم سرویس اینترنتی برای ارتباط مشتریان با سیستم مورد نظر راارائه می کند.