خانه » لیست » پروژه » تجربیات مدون آموزشی » اقدام پژوهی آموزگار مدرسه ابتدایی
اقدام پژوهی آموزگار مدرسه ابتدایی

اقدام پژوهی آموزگار مدرسه ابتدایی

اقدام پژوهی آموزگار مدرسه ابتدایی

اقدام پژوهی آموزگار مدرسه ابتدایی  یادگیری و یاد دهی از اولین روزهای زندگی بشری همواره وجود داشته و با زندگی انسانها عجین می باشد. چرا که بدون آموختن نمی توان در اجتماع زندگی کرد و حتی زنده ماند.آموزش کودک انسان نسبت به سایر جانداران بسیار مشکل و زمان بر می باشد بهمین خاطر اولین مربی انسان یعنی مادر و پدر باید روزهای طاقت فرسای زیادی را تحمل بنمایند تا بتوانند جهت تعلیم و تربیت ایشان قدمهای مثبت بر دارند و به استعدادهای نهفته ایشان پی ببرند و اورا مستعد یادگیری و مهارت آموزی برای زندگی وتحصیل علوم گوناگون بنمایند…………….

اقدام پژوهی آموزگار مدرسه ابتدایی

فهرست مطالب

مقدمه. ۱

فصل اول: بیان چالش ها و مشکلات

اختلالات یادگیری.. ۴

مشکلات ارتباط بین اولیای مدرسه و والدین.. ۷

مشکلات ایاب و ذهاب.. ۱۰

دانش آموزان مدرسه گریز. ۱۰

مشکلات آموزشی و کمبود وسایل کمک آموزشی.. ۱۱

عدم آشنایی با زبان فارسی رسمی.. ۱۳

بهداشت فردی و نظم در کلاس… ۱۶

فصل دوم: بیان راهکارها، پیشنهادات و برنامه ی آینده

راهکارهای مشکل ایاب و ذهاب.. ۱۹

راهکارهای حل مشکل آموزش و وسایل کمک آموزشی.. ۱۹

راهکارهای حل مشکل گریز از مدرسه. ۲۳

راهکارهایی برای حل مشکل خواندن و نوشتن.. ۲۴

برنامه ی آینده من.. ۲۷٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

اقدام پژوهی آموزگار مدرسه ابتدایی

بعد از اولیا جامعه خود نیز به عنوان مدرسه و محل تعلیم و تربیت عمل میکند اعضای خانواده ،فامیل ها ،همبازیهای کوچه و محله ودر روزگار جدید رسانه های جمعی در تعلیم و تربت انسانها نقش اساسی و اصلی را دارندبا این حال به منظور پاسخگویی به استعداد دانش آموزان مراکز تعلیم و تربیت تاسیس شده و همه سعی دارند از همان دوران نو نهالی نسبت به آموزش و توانمندسازی دانش آموزان وارد عمل شوند…….

 

فرمت :  قابل ویرایش | WORD | صفحات :۳۳

*************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است