اهمیت مطالعه کردن در تعلیم و تربیت
علاقه به مطالعه کتاب که ریشه در حس کنجکاوی انسان دارد امری فطری و هماهنگ با انگیزههای درونی افراد است و کم و بیش در تمام کودکان وجود دارد کودکان در صورتی که در خانوادهای با هر موقعیت فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی باشند حداقل به تماشای تصویر کتاب علاقه دارند اگر چه این امر میتواند سرآغاز علاقه به مطالعه کتاب در بزرگسالی شود اما به مرور زمان با توجه به موقعیت خانواده این علاقه در دو جهت مختلف شکل میگیرد……….
اهمیت مطالعه کردن در تعلیم و تربیت
فهرست مطالب
فصل اول مقدمه تحقیق
مقدمه
۲-۱ بیان مسئله
۳-۱ اهداف تحقیق
۴-۱ اهمیت موضوع تحقیق
۵-۱ فرضیههای تحقیق
۶-۱ تعریف عملیاتی مفاهیم و متغیرها
فصل دوم الف) ادبیات تحقیق
۱-۲ مقدمه
۲-۲- تاریخچه شروع کتابنویسی برای کودکان در ایران
۳-۲ اشاره به مسئله کتاب و کتابخانه در دیگر کشورهای جهان
۴-۲ ادبیات کودکان و اهداف آن
۵-۲ اهمیت مطالعه
۱-۵-۲ اهداف مطالعه
۲-۵-۲ انگیزههای مطالعه
۳-۵-۲ روشهای مطالعه
۴-۵-۲ تأثیرات مطالعه
۵-۵-۲ ارتباط مطالعه و خواندن با دروس دیگر
۶-۲ ویژگی و معیارهای اساسی کتاب کودک
۱-۶-۲ اهم مطالبی که در خصوص قالب و محتوای کتاب کودک گفتنی است عبارتند از
۲-۶-۲ نکاتی در مورد چگونگی علاقمند کردن کودکان به کتابخوانی
۷-۲ راههای ایجاد عادت به مطالعه در کودکان
۸-۲ رغبتهای مطالعه در کودکان و نوجوانان چیست؟
۹-۲ کتابخانهای برای کودکان فراهم کنیم
۱۰-۲ همکاری خانه و مدرسه
۱۱-۲ نقش مطالعه در توسعه فرهنگی
ب) پیشینه تحقیق
فصل سوم روش تحقیق
۱-۳ مقدمه
۲-۳ جامعه آماری
۴-۳ ابزار اندازهگیری
۵-۳ روش جمعآوری اطلاعات
۶-۳ روشهای آماری تحقیق
فصل چهارم تحلیل یافتههای تحقیق
۱-۴ مقدمه
پرسشنامه تحقیقی
۳-۴ اجرای آزمون آماری خی دو ( )
۴-۴ بررسی وضعیت هر یک از فرضیههای تحقیق
فصل پنجم نتایج تحقیق
۱-۵ بحث و نتیجهگیری
۲-۵ محدودیتهای تحقیق
۳-۵ پیشنهادهای تحقیق
فصل ششم خلاصه تحقیق
منابع و مآخذ……………
فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات :۱۰۵
*******************************************************
نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد