مقاله استدلال طراحی ورای معماری متاسیستم هویت
شناسه پست: 22645
بازدید: 454

مقاله استدلال طراحی ورای معماری متاسیستم هویت

مقاله استدلال طراحی ورای معماری متاسیستم هویت  کیم کامرون و میشل بی . جونز   بسیاری از مشکلات رو در روی اینترنت امروز از کمبود راه حل پرکاربرد، به راحتی قابل درک و هویت امنیتی سرچشمه می گیرد. پروژه «اینفوکارت» مایکروسافت و ژرف بینی متاسیستم هویتی زیربنایی آن هدفشان پر کردن این فاصله با استفاده از تکنولوژی ای است که همه بتوانند آن را قبول کنند و راه حل هایی است که همه بتوانند تأئید کنند، قراردادن کاربرها در کنترل برهم کنش های هویتی شان در اینترنت است.

مقاله استدلال طراحی ورای معماری متاسیستم هویت

تصمیمات طراحی ارائه شده در این مقاله به منظور انجامیدن به راه حل هویتی مورد قبول عموم، با کاربردپذیری گسترده، جامع، قابل درک، افزایش دهنده محرمیت و ارتقاء دهنده ایمنی برای اینترنت است. آنها و استدلال ورای شان را ارائه می دهیم تا بازبینی این تصمیمات طراحی توسط جوامع امنیتی، خصوصی و دولتی را تسهیل کنیم، طوری که افراد کاربردهای مایکروسافت را بهتر بفهمند و به هنگام ساختن به کارگیری های درون عملیاتی دیگران را هدایت و راهنمایی کنند.

مقاله استدلال طراحی ورای معماری متاسیستم هویت

۱ ) مقدمه :
 ۱ . ۱ ) چالش : راه حل همه جا حاضر هویت دیجیتال برای اینترنت :
 بنا به تعریف، برای موفقیت آمیز بودن راه حل هویت دیجیتال، لازم است در تمام بافتارهایی درک شوند که برای شناسایی خودتان می خواهید از آن استفاده کنید. سیستم های هویت در مورد شناسایی و تعیین هویت خودتان (و اشیاءتان) در محیط هایی است که مال شما نیستند. برای عملی شدن آن، هم سیستم خودتان و هم سیستم هایی که مال شما نیستند – آنهایی که لازم است به صورت دیجیتالی خودتان را شناسایی کنید – باید بتوانند پروتکل های هویت دیجیتال مشابهی را بیان کنند، حتی اگر نرم افزار متفاوتی را در پلت فرمهای مختلف راه اندازی می کنند. درمورد راه حل هویت برای کل اینترنت، سفارشی باور نکردنی است. بدان معناست که، برای موفقیت، لازم است انواع بسیاری از سیستم های عامل، بروزها و مرورهای وب راه حلی را اتخاذ کنند که به صورت جمعی پدیده ای را اجرا کنند که آن را به «اینترنت» می شناسیم.

فرمت :  قابل ویرایش | word | صفحات : ۲۸

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید