شناسه پست: 26047
بازدید: 420

دانلود کارآفرینی توليد به ليمو، و خيارشور

پيشگفتار

«كارآفريني فرايندي است كه فرد كارآفرين با ايده‌هاي نو و خلاق و شناسايي فرصتهاي جديد و با بسيح منابع ،‌مبادرت به ايجاد كسب و كار و شركت‌هاي نو، سازمانهاي جديد و نوآور و رشد يابنده نموده كه توأم با پذيرش مخاطره و ريسك است و منجر به معرفي محصول و يا خدمت جديدي به جامعه مي‌گردد.»

کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها  در  بازار کار وتولید  برای توانایی فردی مورد  بررسی قرار می دهد  و مجموعه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به بازار کار ورد نیاز است و همچنین راهبردهای لازم را برای موفقیت در کسب و کار ارائه می نماید.

تا پس ازفراغت ازتحصیل چنانچه  تمایل داشته  باشی به  جای استخدام و کار برای یگران در حد توان مالی و تخصصی به تنهایی یا به کمک دوستان و نزدیکان نسبت به راه اندازی و اداره یک واحد کوچک صنعتی،کشاورزی،خدماتی ویا هنری برای کسب وکارتولیدی اقدام نمایی.سرعت روند تحولات فن اوری واقتصادی درجهان به گونه ای است.

کارآفرینی توليد به ليمو، و خيارشور

که حتی راه اندازی و اداره واحدهای تولیدی وخدماتی کوچک نیز نیازمند اطلاعات و دانش است که در این  مجموعه  سعی شده است این گونه اطلاعات در حد امکان و ضرورت ارائه شود.روحیه و تفکر کار افرینی هم در واحد های بزرگ تولیدی و خدماتی و هم درواحد های کوچک کاربرد فراوان دارد و می تواند خلا قیتها ، نواوریها و موفقیتهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما جایگاه اصلی توسعه تفکر کار آفرینی در واحد های کوچک تولیدی و یا خدماتی است.

مقـدمه:

عليرغم نياز كشور به واردات محصـولات كشاورزي، محدوديت دوره برداشت محصولات كشاورزي و فقدان امكانات كافي در جهت حمل و نقل سريع و صحيح اين محصولات به بازارهاي مصرف، موجـب از بين رفتن سرمايه هاي كــشاورزان داخلي و افزايـش نرخ واردات فرآورده هاي كشاورزي به كشـور  مي‌گردد.

از ديگر سو نياز به محصولات كشاورزي در تمام فصول، اهميت يافتن روشي براي حفظ و نگهداري بلند مدت اين محــصولات را در چندان مي‌نمايد. صنايع غذايي با ايجاد تغييراتي بر روي ماده خام مي‌توانند پاسـخگوي هر دوي اين مشكلات باشند.

هدف عمده صنايع غذايي بر دو نكته فوق استوار است، يعني فرآوري مواد غذايي به گونه اي كه بتواند با دارا بودن ماندگاري زياد ، مانع از فساد اين مواد شده و امكان استفاده از آن را در تمام طول سال فراهم آورد.

اين فرآوري به فراخور ماده غذايي مورد نظر مي‌تواند تهيه كنسرو، كنسانتره، مربا، ترشي، شور و… باشد.

 

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات :31

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد