دانلود تحقیق آشنایی با صنعت رنگ
شناسه پست: 14975
بازدید: 547

دانلود تحقیق آشنایی با صنعت رنگ

دانلود تحقیق آشنایی با صنعت رنگ شرکت صنایع پودر مهرباران چشمه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ شروع نموده و در تاریخ ۱۷/۶/۸۶ تحت شماره ۳۰۴۸۱۷ (سهامی خاص) در اداره ثبت شرکتها و موسسات تجاری استان تهران به ثبت رسیده است. این شرکت از بدو شروع فعالیت تمامی تلاش خود را در جهت ارتقاء کیفیت محصولات، در راستای جلب رضایت مشتری و بهبود سطح دانش فنی معطوف داشته است. تقاضای روزافزون خریدهای مجدد مشتریان بیانگر این واقعیت است که ترجیح رضایت مشتری بر منافع شرکت، عامل اصلی موفقیت می باشد.

دانلود تحقیق آشنایی با صنعت رنگ

با بهره گیری از دانش فنی روز، استفاده از پرسنل متخصص و با تجربه، بهره برداری از ماشین آلات پیشرفته در مرحله ساخت، بکار گیری مواد اولیه مرغوب توانسته است محصولات خود را با کیفیت برتر و قیمت رقابتی به بازار عرضه نماید.
همچنین شرکت صنایع پودر رنگ مهر باران چشمه همواره نسبت به بالا بردن سطح کیفی محصولات خود اهتمام ورزیده است.این صنعت جزء مواردی است که علاوه بر دانش و تسلط کافی بر مبانی علمی به تجربه های آزموده و ذهنی خلاق استوار می گردد. ما به پشتوانه دانش در خور و کوله باری از تجربیات اجرایی و راهبری پروژه های کلان در این شاخه، شرکت صنایع پودر رنگ مهر باران چشمه را پایه گذاری نموده ایم………………..

دانلود تحقیق آشنایی با صنعت رنگ

فهرست  مطالب
شرکت صنایع پودر مهرباران
صنعت رنگ سازی
تاریخچه
مواد تشکیل دهنده رنگ ها
رنگهای شیمیایی
اثرات رنگ چیست؟
رنگهای مورد استفاده در رنگرزی
مستربچ و پودر رنگ
شستشوی قطعات با امواج ماورای صوت
رنگرزی دستگاهی الیاف پشم با روناس
طریقه ساخت رنگ (هماتوکسیلین – ائوزین) – روش رنگ آمیزی اسلاید با رنگ H & E

فرمت :  قابل ویرایش | word| صفحات :  ۵۵

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید