شناسه پست: 25058
بازدید: 409

دانلود مقاله پردازش‌گر ديجيتالي

DPS –R7

پردازش‌گر ديجيتالي DPS –R7 كه توسط شركت تكنولوژي صداي ديجيتال سوني تهيه شده است شامل بالاترين نوع تكنولوژي در نوع خود است كه قبلاً در مدل‌هاي

Mu-R201  , DRE 2000   نيز بكار گرفته شده است.

كيفيت ـ طراحي هوشمندانه ـ مبدل عالي آنالوگ به ديجيتال و ديجيتال به آنالوگ.

DPS-R7 سيگنال آنالوگ ورودي را به سيگنال ديجيتال تبديل مي‌كند و آنرا از افكت‌هاي گوناگون مي‌گذراند و سپس دوباره آنرا به سيگنال آنالوگ براي خروجي تبديل مي‌كند. معين و ثابت ماندن كيفيت صدا بخاطر استفاده از مبدل آنالوگ به ديجيتال با نمونه برداري 18-bit استريو و مبدل پالس ديجيتال به آنالوگ با نرخ
40-96MHZ است.استفادة آسان: وجود يك LCD بزرگ با 2 خط و 40 كاركتر امكان مشاهدة وضعيت پردازش را به آساني براي كاربر فراهم مي‌‌سازد. علاوه بر اين، LCD توسط يك شخصيت، يك سري اطلاعات لازم براي كاركردن با دستگاه را به اطلاع كاربر مي‌رساند ( اين اطلاعات به زبان انگليسي است ).

وجود حافظه‌هاي از پيش تنظيم شده:

دستگاه شامل يكصد افكت گوناگون است كه توسط موزيسين‌ها، ميكس كنندگان صدا و مهندسين آلوستيك از سرتاسر جهان تهيه و در حافظة دستگاه ذخيره شده است. اين امكان به شما كمك مي‌كند در هنگام ضرورت افكت مورد نظر خود را براي يك هدف به سرعت انتخاب و Replay كنيد.

صداسازي از هر نوع

تابع Edit   به شما اجازه مي‌دهد تا افكت‌هاي موجود را اصلاح كنيد و يا تغيير دهيد و افكت‌هاي شخصي بسازيد. علاوه بر وجود يكصد افكت پيش و فرض در حافظه، دستگاه شامل 256 حافظة خالي جهت ذخيره‌سازي افكت‌هاي خلق شده توسط كاربر است. وجود اين حافظه به كاربر اجازه مي‌دهد از افكت‌هاي گوناگوني جهت رنگ آميزي صدا استفاده كند.

گستردة وسيعي از افكت‌ها

DPS-R7 شامل يك بلوك طنين ( Reverb ) به همراه بلوك ورودي ـ بلوك پيش افكت، بلوك پس افكت بلوك خروجي براي پردازش سيگنال است. براي پردازش سگينال با ورودي استريو و خروجي استريو در بلوك طنين، يكي از پنج نوع الگوريتم ST-ST مورد استفاده قرار مي‌گيرد، در صورتي كه ورودي مونو و خروجي استريو باشد پردازشگر به شما اجازة انتخاب از دو نوع الگوريتم Mono –ST را مي‌دهد. يكي از 6 نوع الگوريتم در بلوك پيش افكت و يكي از 7 نوع الگوريتم در بلوك پس افكت قابل استفاده است. با تركيب كردن اين بلوك‌ها و الگوريتم‌‌هاي موجود در اين بلوك‌ها، گسترة وسيعي از افكت‌ها با توجه به ورودي ( Mono-Stereo )

كنترل از راه دور

Remote Control اين امكان را بوجود مي‌آورد كه دستگاه را بتوان از راه دور كنترل كرد ( اين امكان در نسخة اصلي موجود نمي‌باشد ).

وجود دو نوع اتصال ورودي /خروجي ( I/O )

DPS-R7 داراي اتصالات XLR ( متقارن )و فون ( نامتقارن ) مي‌باشد، بنابراين مي‌توان دستگاه را به تجهيزات حرفه‌اي و نيز معمولي ( Publicadress ) متصل كرد.

اتصال به تجهيزات MIDI

DPS-R7 مي‌تواند از طريق اتصال به تجهيزات MIDI برنامة تغيير سيگنال را از يك وسيلة شامل MIDI دريافت كند و توسط آن كنترل شود. به علاوه، كنترل از PC ها يا MIDI ها و سكونسرها براي آهنگسازي بسيار مفيد است.

فرمت : قابل ویرایش | WORD | صفحات : 50 / بدون منابع

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد