شناسه پست: 4106
بازدید: 460
فهرست مطالب

مقدمه
صنعت و تکنولوژی عطیه خداوند متعال برای گذران زندگی مردم است و بدون اتکا به فن آوری روز تحقق عدالت اجتماعی امکان پذیر نیست، یا بسی دشوار است. اندیشه حکومت اسلامی موید علم و صناعت برای اداره مطلوب و عادلانه جامعه است. استخدام تکنولوژی مناسب برای رونق اقتصادی و افزایش تولید از سویی و تسلط کامل بر اطلاعات اجتماعی و ایجاد زمینه توزیع (عادلانه ثروت) و کالا با توجه به رشد جمعیت در جهان کنونی در جهت تحقق اهداف نظام ارزشی اسلام ضروری است. تولید بدون اتکا بر علم و تکنولوژی جان نمی گیرد پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم مشکل آفرینش های استکبار جهانی، حرکت در مسیر رشد و توسعه و استفاده روز افزون از تکنولوژی مدرن بی وقفه در کشور جریان داشته است و تولید هر روز رونق بیشتری یافته که شاخص های رشد به ویژه در برنامه های توسعه عمرانی کشور موید این حقیقت است و اما امروز که کشور گام در راهی بسی دشوار و طولانی نهاده است این صنعت وعلم است که می تواند دوشادوش مسئولان حرکت کرده و موجب اعتلای ایران اسلامی گردد، بنابراین با توجه به اشتیاق دولت در امر خصوصی سازی و واگذاری سرمایه به صاحبان خصوصی به ویژه در بخش صنعت این امکان فراهم گردیده تا صاحبان علم و دانش با تکیه بر همکاری دولت تحولی عظیم در حیطه صنعت و تولید ایجاد کنند.
طرح حاضر قطره ای از دریای بیکران است که اگر به دریاچه حرکت و تلاش بپیوندد و یاری لطف الهی به اقیانوس تحول خواهد رسید و این تحول ثمره ای بس شیرین برای کشور همیشه جاودانمان ایران خواهد داشت.
بخش اول: معرفی
1- نام و مشخصات سهامداران:
2- مشخصات محل اجرای طرح:
3- عنوان محصول یا محصولات و ظرفیت تولید:
4- میزان سرمایه گذاری:
بخش دوم: خلاصه مدیریت اجرایی
بخش سوم: تجزیه و تحلیل صنعت
محیط کسب و کار
تغییرات جمعیتی
اقتصاد
بررسی روندهای بازار
بررسی قیمت
تکنولوژی
بخش چهارم: دورنمای شرکت
معرفی شرکت
چشم انداز
ماموریت
اهداف اصلی
راهبردها
بخش پنجم: معرفی محصولات
معرفی محصول
بخش ششم: برنامه عملیاتی
واحد تولیدی
برآورد منابع تولید مورد نیاز برای یک سال
بخش هفتم: بازار
بازار چیست؟
مشتریان
تبلیغات
الف- تعیین بودجه تبلیغات
ب- پیام
ج- انتخاب رابطه تبلیغاتی
هدف تبلیغات
نحوه فروش
مراحل توزیع
روشهای توزیع کالا
روشهای تعیین بودجه تبلیغاتی
1- توانایی مالی شرکت:
2- روش درصد فروش:
3- روش مقایسه ای با رقبا:
4- روش هدف:
چارت فروش تولیدات به صورت همزمان
بخش هشتم: ساختار سازمانی
تیم مدیریت و منابع انسانی
هیأت مدیره و گروه مشاوران
چارت سازمانی فعالیت و وظایف
برآورد سرمایه در گردش
نحوه سرمایه گذاری
برآورد هزینه استهلاک
هزینه تولید سالانه
برآورد قیمت تمام شده محصول
قیمت فروش محصول
محاسبه هزینه های ثابت و متغیر
فروش کل
نقطه سر به سر
هزینه متغیر هر واحد
درصد فروش در نقطه سر به سر
سود و زیان ویژه
ارزش افزوده خالص و ناخالص
بازده فروش
سرمایه ثابت سرانه
نرخ بازدهی سرمایه
دوره برگشت سرمایه
نتیجه گیری