فهرست مطالب :
مقدمه:
فصل اول:
کلیـات و سـوابـق
1-1- شناسنامه شرکت:
2-1- معرفی اجمالی پروژه:
3-1- چه كساني از اين خدمات بهره مي برند:
4-1- فارغ التحصيلان اين رشته به چه قابليتهايي دست پيدا مي كنند؟
5-1-اين رشته در جامعه چه قابليتهايي دارد؟
فصل دوم:
تحلیل صنعت
1-2- سير كسب و كار برنامه نويسي در تاريخ جهان:
آشنایی با زبان های برنامه نویسی امروزی :
زبانهای شئ گرا :
طبیعت بصری ویژوال بیسیک:
تاریخچه ویژوال بیسیک :
2-2- پيشرفتهاي تكنولوژيكي نرم افزار كامپيوتر:
خوشآمد گويي به تجهيزات
كار گروهي و همكاري online
3-2-چرا برنامه نويسي و نرم افزارهاي كامپيوتر انتخاب كرده ام ؟:
4-2- 20 عنوان كسب كار پس از گذراندن مراحل فارغ التحصيلي:
5-2- مواد اوليه مورد نياز و منابع تأمين آن :
6-2-ابزار و وسایل مورد نیازطرح:
6-2- تحليل توليد نرم افزار در صنعت :
7-2- مشكلات و محدوديتهاي توليد نرم افزار :
فصل سوم:
شرح فعالیت کارآفرینانه
1-3- جایابی ومحل اجرای طرح :
2-3- زمان بندی اجرای طرح:
1-3- زمین مورد نیازطرح:
2-3-ساختمانهای اداری:
3-3-هزینه ساختمان سازی ومحوطه سازی:
1-4-انرژی برق:
2-4- انرژی آب:
3-4- تأسیسات حرارتی و سرمایشی:
4-4- ارتباط:
5-4- تاسیسات تهویه واطفاع حریق:
فصل چهارم:
تولید
1-4-فرآیند تولید:
1- طراحی صفحات وب به وسیله نرم افزارهای طراحی:
1- واقعيت در طراحي
2- ساختار متناسب براي صفحه
3- المانهاي طرح بندي يک صفحه
2- طراحی به وسیله نرم افزارهای برنامه نویسی:
2-4- چگونگی گرفتن مجوز جهت احداث شرکت کامپیوتری:
فصل پنجم:
بازاریابی
مقدمه اي بر بازاريابي:
انواع بازاريابي:
بازاريابي صنعتي:
1-5- بازاریابی چند سطحی:
تاریخچه
سوالات رایج
دلیل گرایش به این نوع بازاریابیها چیست؟
چرا این نوع بازاریابی کلاهبرداری است؟
آیا شرکتهای بازاریابی چندسطحی، برای پرداخت پورسانت مجبورند محصولاتشان را گرانتر بفروشند؟
آیا بازدهی این نوع بازاریابی از بازاریابی معمولی بیشتر نیست؟
این نوع بازاریابی از نظر قانونی در جهان چه وضعی دارد؟
1-تعیین افراد مورد نظر برای تبلیغات:
مراحل بازاريابي:
2-تنظیم بودجه:
3-ارزيابي روشهاي بازاريابي:
عوامل نوين در آميخته بازاريابي
ارزش
كارايي
مقدار
تنوع
مزايا
قيمت گذاري
زنجيره عرضه مناسب بهعنوان فرصتي براي كاهش هزينهها و افزايش حاشيه سود محصول
برنامه قيمتگذاري
مرحله اول- داشتن يك خلاصه از استراتژيهاي قيمتگذاري:
مرحله دوم – بررسي وضعيت قيمتگذاري فعلي شركت:
مرحله سوم – قيمتگذاري برمبناي تجزيه و تحليل نقاط ضعف، قوت، تهديدات و فرصتها:
مرحله چهارم – تعيين استراتژي قيمتگذاري:
مرحله پنجم – تعيين اهداف قيمتگذاري:
مرحله ششم – مشخصكردن برنامه قيمتگذاري:
مرحله هفتم – كنترل قيمت و بازنگري آن
نتيجهگيري
فصل ششم:
سازماندهی
1-6- حقوق ودستمزد:
3-2- شرح وظایف پرسنل:
4-3- سازماندهی نیروی انسانی:
فصل هفتم :
محاسبات مالی طرح
1 -7- سرمایه گذاری:
2-5- سرمایه ثابت:
3-7- سرمایه درگردش:
الف- مواد اوليه وقطعات مورد نیاز:
ب- حقوق ودستمزد کارگر:
ج- انرژی مورد نیاز:
د- هزینه فروش:
ه- سایرهزینه ها:
4-5- هزینه تولید سالیانه طرح:
1-4-5- هزینه مواد اولیه:
2-4-5- هزینه حقوق ودستمزد:
3-4-5- هزینه انرژی:
فصل هشتم:
ریسک پذیری
ریسك :
▪ استراتژی و ریسك
بازار ريسك نرم افزار:
صنعت نرم افزار نیازمند آرامش
منابع و مآخذ
مقدمه:
بيشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحي وب مي پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبليغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اينترنت براي شما ايجاد تجارت ونيز قابليتي براي ارتباط نزديک ارائه مي دهد .
کاربران ميتوانند اطلاعات و محصولاتي را که در خور نيازشان ميباشد را پيدا کنند.
در اين دوره شما با انواع ابزار هاي طراحي آشنا خواهيد شد و به طبيعت آنها نيز پي خواهيد برد . اينترنت معمولي ترين رسانه واسطه اي است که کاربر را آماده ميسازد که تصميم بگيرد که چه اطلاعاتي را ميخواهد و بايد براي رسيدن به آن به کجا مراجعه کند. اين امر باعث ميشود که بر خلاف رسانه هاي انتشاري، اينترنت يک رسانه تبادلي ( دو طرفه ) تلقي شود.
اکثراً رسانه ها تاثير گذار هستند و هدف آنها ايجاد علاقه کافي است تا اينکه که سرانجام بتواند تبادل مطلوب راانجام دهند.
ماهيت خواندن يک مجله و يا ديدن برنامه هاي تلويزيون ذاتي و بالفطره نيست و معمولاً کار انفرادي است. در اصل عمل خواندن مطبوعات يا تماشاي برنامه هاي تلويزيوني بالفطره عملي تبادلي نيست و در حقيقت بين عمل خواندن يا تماشاي تلويزيون با عمل تبادل تفاوت وجود دارد. تنها تبادل انجام شده در مورد خوانندگان و بينندگان ، گرفتن اطلاعات از طريق خواندن يک کتاب يا مجله يا تماشاي برنامه تلويزيون است. ( بصورت يک طرفه)
بنابراين ايجاد اطلاعات جهت رسانه هاي گروهي به راهکارهاي متفاوت تري نسبت به ايجاد اطلاعات مربوط به اينترنت نياز دارد.
مشاهدات بي عيب اينترنت مانند ثبت رويداد بر روي مرورگر وب ،دلالت بر درخواست کاربران و واکنش سرور دارد. به عبارت ديگر انجام يک داد و ستد و تبادل مي باشد.بعلاوه با اين طبيعت، اينترنت نميتواند بصورت خطي عمل کند. اگر کاربر تصميم به انجام داد و ستد و تبادل داشته باشد، ابتدا بايد به سايت راهنمايي و هدايت شود، و سپس براي تجارت در سايت بماند و گردش کند و در پايان دوباره به سايت بازگرددو نيز بايد در نظر داشت که کاربر ميتواند براي انجام داد و ستد در هر لحظه به هر سايت ديگري مراجعه نمايد.