کارآموزی در تعمیرگاه خودرو سیستم سوخت رسانی خودرو
شناسه پست: 5861
بازدید: 511

کارآموزی در تعمیرگاه خودرو سیستم سوخت رسانی خودرو

کارآموزی در تعمیرگاه خودرو سیستم سوخت رسانی خودرو کویل دوبل داخل یک واحد قرار دارد و بر روی سر سیلندر نصب شده است.وظیفه آن ایجاد ولتاژ مورد نیاز شمع جهت جرقه می‌‌‌‌‌باشد. جرقه مورد مربوط به سیلندرهای یک و چهار همزمان و جرقه مربوط به سیلندرهای دو وسه نیز باهم زده می‌‌‌‌‌شود. بنابراین این دو جرقه برای هر سیلندر به وجود می‌‌‌‌آید که یکی از آنها در انتهای مرحله تراکم و دیگری در مرحله تخلیه زده می‌‌‌‌‌‌شود.

نکته عیب یابی: جهت تست سالم بودن این قطعه محدوده تغییرات مقاومت این سنسور باید به قرار زیر باشد.این مقاومت باید بین ۱۵۰ تا۴ کیلواهم باشد . دمای کار کرد این سنسور (دمای هوا) از ۱۵: تا –۴۰ متغییر می‌‌‌باشد.

کارآموزی در تعمیرگاه خودرو سیستم سوخت رسانی خودرو

فهرست مطالب

سیستم سوخت رسانی انژکتوری:

۱ـ واحد کنترل کننده الکترونیکی Ecu موتور

۲ ـ سنسور دور موتور

۳ ـ سنسور فشار هوای منیفولد

۴ ـ پتانسیومتر دریچه گاز

۵ ـ سنسور دمای آب

۶ ـ سنسور دمای هوای ورودی

۷ ـ سنسور سرعت خودرو

۸ ـ اکسیژن سنسور (فقط در خودرو پژو ۲۰۶ وجود دارد)

۹ ـ باتری

۱۰ ـ رله دوبل (در خودرو پژو ۲۰۶ مالتی پلکس وجود ندارد)

۱۱ ـ کویل دوبل

۱۲ ـ باک بنزین

۱۳ ـ پمپ بنزین

۱۴ ـ صافی بنزین

۱۵ ـ ریل سوخت

۱۶ ـ رگولاتر فشار سوخت (در خودرو پژو ۲۰۶ بر روی پمپ بنزین نصب شده است . فشار آن در پژو پارس با سیستم مگنتی مارلی۵/۲ بار و پارس وسمند با سیستم ساژم حدود ۳ بار وپیکان انژکتوری ۵/۳ بار است)

۱۷ ـ انژکتور

۱۸ ـ مخزن کنیستر (در خودروهای ما نصب نشده است)

۱۹ ـ شیر برقی کنیستر (در خودروهای مانصب نشده است )

۲۰ ـ دریچه گاز

۲۱ ـ گرم کن دریچه گاز (فقط در خودروهای پارس وسمند نصب شده است)

۲۲ ـ موتور مرحله‌‌‌‌ای دور آرام

۲۳ ـ لامپ اخطار سیستم جرقه و انژکتور

۲۴ ـ سوکت اتصال به دستگاه عیب یاب

۲۵ ـ سنسور ضربه

۲۶ ـ سوییچ فشار فرمان هیدرولیک (فقط در خودرو پژو ۲۰۶ وجود دارد)

فرمت :  قابل ویرایش | word | صفحات : ۴۸

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید