گزارش کارآموزی شرکت آستو قزوین
شناسه پست: 5230
بازدید: 525

گزارش کارآموزی شرکت آستو قزوین

گزارش کارآموزی شرکت آستو قزوین شرکت آستو (قزوین) در جاده کرج- قزوین ، ۵۳ کیلومتر بعد از عوارضی ،بعد از پل یاران قرار دارد. در بخشی از شرکت کار ساخت سازه های صنعتی انجام می شود.

در سالن شماره ۱ برش قطعات است.در این سالن تیر ها و ورق های فلزی توسط دستگاه CNC پلاسما و قیچی برش داده شده و به ابعاد دلخواه در می آورند.در این سالن ورق ها و تیرها توسط قرقره هایی حرکت کرده و به ابعاد دلخواه برش میخورند.

در سالن بعدی که سالن جوش است قطعات خام که شامل ورق است به زیر دستگاه های اتوماتیک جوش رفته وبه دلخواه به صورت مقاطع HوI   در می آیند.این تیرهای بدست آمده تیر فابریک نیست اما کیفیت خوبی دارد.سالن بعدی سالن مونتاژ است.در این سالن ملحقات لازم به قطعات جوش می خورند.در واقع دستکها،ساپرتها و  سایر اتصالات در این بخش اضافه شده و تیر و ستون به صورت آماده از این بخش بیرون می آید.

گزارش کارآموزی شرکت آستو قزوین

سالن بعدی سالن مخازن است که در واقع مخازن خط ۵ چادرملو را تهیه می کند.

مخازن از جنس استیل بوده و از سه تکه تشکیل شده اند .در واقع از جوش خوردن سه قطعه به هم مخزن آماده می شود.در بالای مخزن نیز یک قیف،یا عدسی جوش می خورد.

پس از ساخته شدن مخازن، آنها را بر روی دکل هایشان نصب می کنند تا از فیکس بودن قطعات به هم اطمینان حاصل شود. اگر در هنکام سوار کردن قطعات مشکلی باشد اصلاحاتی روی آنها انجام شده و در غیر این صورت قطعات باز شده و برای ارسال آماده می شوند.

پس از این مرحله به مرحله صیقل کاری می رسیم.

در اینجا شن و ماسه به کمک یک شوتر به قطعات برخورد کرده وقطعات صاف و صیقلی می شوند.

برای حمل مخازن از کمر شکن استفاده می شود.

 فایل موجود داری عکس میباشد.

فرمت :  قابل ویرایش | word | صفحات : ۳۴

*******************************************************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

 برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید