کارآموزی فعالیت در شرکت اینترنتی رسپینا
شناسه پست: 2640
بازدید: 471

کارآموزی فعالیت در شرکت اینترنتی رسپینا (رشته کامپیوتر گرایش نرم‌افزار)

کارآموزی فعالیت در شرکت اینترنتی رسپینا (رشته کامپیوتر گرایش نرم‌افزار)  ظهور کامپیوتر انقلابی در اجتماع امروزی پدید آورده است که برخی اهمیت آن را به مراتب بیش از انقلاب صنعتی که در قرن هیجدهم میلادی در اروپا آغاز گردیده می دانند زیرا اختراع ماشین بخار و سایر ماشینهایی به دست بشر ساخته شده و به وسیله او به خدمت گرفته شده اند جایگزین کار بدنی یا به عبارتی مکمل نیروی بازوان انسان شده اند ، در حالی که کامپیوتر به مدد مغز انسان شتافته است .

امروزه ، کامپیوترها اعمالی را انجام می دهند که در گذشته فقط مغز از عهده انجام آنها بر می آمد .  در اینکه مغز ،به عنوان کنترل کننده و فرمانده کلیه حرکات انسان ، دارای اهمیتی فوق العاده زیاد می باشد ،هیچ شکی نیست و همین امر ، یعنی متکامل بودن مغز است که انسان را اشرف مخلوقات کرده است . لذا اهمیت ماشینی که بتواند بخشی از وظایف مغز انسان را انجام دهد ، آشکار می گردد و از این رو است که غالباً کامپیوتر را مغز الکترونیکی نامیده اند.

صرف نظر از اینکه اصطلاح مغز الکترونیکی تا چه اندازه صحیح و دقیق است، می توان در هر صورت  جنبه هایی از حقیقت را در آن دریافت ،زیرا انسان و کامپیوتر هر دو ، روی اطلاعات ، عملیات و پردازش انجام می دهند . درست است که انسان در مواردی همچون درک ، تفسیر ، ساختن مفاهیم جدید ، قضاوت و انجام عملیات با مدیریت انعطاف پذیر بر کامپیوتر برتری دارد ، ولی این ماشین نیز به نوبه خود از ویژگی ها و امتیازات خاصی همچون دقت، سرعت ، ذخیره سازی حجم زیادی از اطلاعات و خستگی ناپذیری برخوردار است که در چنین مواردی از انسان پیشی می گیرد .

کارآموزی فعالیت در شرکت اینترنتی رسپینا

فهرست مطالب

مقدمه
چکیده کارهای انجام شده در شرکت
ISP چیست؟
خدمات یک ISP چیست ؟
سیستم عامل سرور
خصوصیات یک سرور ISP چیست ؟
آنچه در یک شرکت ISP خواهید دید
شبکه
شبکه اینترنت
شبکه اترنت

فرمت :  قابل ویرایش | WORD | صفحات :  ۹۰

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد

برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید