شناسه پست: 11312
بازدید: 469

شرکت تولید آب معدنی و خدمات رسانی آن
فهرست مطالب

خلاصه شرکت:
مالکیت شرکت:
خلاصه هزینه های سرمایه گذاری جهت راه اندازی شرکت:
مکان شرکت وتسهیلات آن:
خدمات شرکت:
مقایسه رقابتی:
زمینه ها وامکانات فروش:
نحوه اجرای فعالیت یا ارائه خدمات:
تکنولوژی:
خدمات آینده
خلاصه تجزهی وتحلیل بازار:
بخش بندی بازار:
پیش بینی فروش:
تیم مدیریتی:
کمبود های مدیریتی:
قیمت داخلی وجهان محصول
6-1 موارد مصرف و کاربرد
7-1 کالای جایگزینی
8-1 اهمیت استراتژیکی کالا در دنیا
9-1 کشورهای عمده تولید کننده ومصرف کننده محصول
وضعیت عرضه وتقاضا
1-2 بررسی ظرفیت بهره برداری وروند تولید از آغاز برنامه اول تاکنون میزان
2-2بررسی وضعیت طرحهای در دست اجرا
3-2بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه اول
4-2 بررسی روند مصرف از آغاز برنامه اول
5-2بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه اول اقتصادی کشور وامکان
توسعه صادران آن
6-2 بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه سوم
3-بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید وعرضه محصول در کشور
ومقایسه آن با دیگر کشورها
آماده سازی و سالم سازی آب
مرحله دوم:پرکردن آب در بطری
بخش دوم-تولید بطری
4)تعیین نقاط قوت وضعف تکنولوژی های مرسوم به شکل اجمالی
5)بررسی وتعیین حداقل ظرفیت اقتصادی-حجم سرمایه گذاری طرح
1ـآب معدنی:
2-گرانول PET:
3-در بطری:
4-برچسب:
5-پلاستیک شیرینگ:
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی وتعداد اشتغال

ازآنجایی که اجرای طرح از نظر وجه سرمایه گذاری در خور توجه است حمایت مالی به صورت جدی از این صنعت نه تنها لازم است بلکه ضروری می‌باشد و کمکهای مالی میتواند به صورت ارائه تسهیلات بانکی ارزان قیمت، کاهش نرخ مالیات، ارائه امکانات زیر بنایی طرح به صورت یارانه ای، طولانی کردن باز پرداخت تسهیلات بانکی، کمک درشناساندن محصول در بازارهای جهانی می‌باشد
شرکت های رقیب درصدآن هستندکه فعالیت های خود را در زمینه کیفیت وقیمت آ بمعدنی بهتر کنند. شرکتهایی که با شرکت آب معدنی دماوند رقابت می کنند عبارتند از :آب معدنی ایران، آب معدنی سپیدان و..
همه شرکتهای ذکر شده به دنبال رضایت مشتری می باشند
یکی از دلایل موفقیت شرکت آب معدنی دماوند به دلیل رعایت کردن استاندارهای ملی وکسب استانداردهای مختلف ISO می‌باشد.