مقاله بررسی مدیریت و برنامه ریزی در روابط عمومی
مقاله بررسی مدیریت و برنامه ریزی در روابط عمومی روابط عمومی یکی از مهمترین و اساسیترین بخشهای هر سازمان است. واحدی که پل ارتباطی میان مدیر با کارکنان سازمان مربوطه با مراجعین و بالعکس میباشد.
مدیران موفق درصنعت و بازرگانی امروز به روابط عمومی سازمان خود اهمیت ویژهای می دهند.آنان در جستجوی برتری خلاقیت و ابتکار عمل هستند و کارشناسان ورزیده و مبتکرروابط عمومی را به کار میگیرند تا ازکنشها و واکنشهای جامعه پیرامون خود آگاهی یابند انتقادات را بشنوند و به اصلاح رفتارو تولید خود بپردازند و مزیت هاوبرتریهای تولید و یا محصول خود را به گوش جهانیان برسانند و به آنها بقبولاند که به افکار عقاید سلیقهها و احساساتشان احترام میگذارند.
مقاله بررسی مدیریت و برنامه ریزی در روابط عمومی
رهبران هشیار سازمانها امروزه این را بدیهی می دانند که پایبندی به اصول روابط عمومی تنها راه ممکن برای بقای نظام آن هاست و هر چیزی غیر این، کهنه، قدیمی و از میان رفتنی است. یک مدیر به ویژه در سطح عالی سازمان نیاز به شناخت مخاطبان سازمان و رقبااز یک طرف و مجموعه امکانات انسانی و مادی خود از طرف دیگر دارد.توجه به روابط انسانی و مهارتهای اووعلاقهمندی به حقوق انسانی راهی ممکن برای گشودن دریچههای دریای بیکران استعدادهای نهفته اودر بروز خلاقیت و نوآوری محسوب میشود و صاحبان چنین اندیشهای روابط عمومی رابه عنوان واحدی ضروری و لازم در سازمان خود می دانند و تمایلات خود به اعمال رویههای روابط عمومی را در شخص خود و سازمان شان میپرورانند چراکه بالندگی و شکوفایی روابط عمومی را موجب بقای مدیریت و سازمان خود میدانند.
مقاله بررسی مدیریت و برنامه ریزی در روابط عمومی
تعاریف روابط عمومی
فرهنگ و بستر (چاپ سوم) روابط عمومی را چنین تعریف می کند:
۱- ترویج حسن رابطه وایجاد بر حسن نیت بین یک شخص یا یک موسسه بازرگانی یا یک سازمان از یک طرف با اشخاص و گروههای دیگر یا با تمام مردم جامعه از طرف دیگر به وسیله توزیع مطالب تفسیری و توسعه مبادله حسن همجواری و سنجش و مطالعه در واکنشهای عمومی
درجه ومیزان تفاهم و حسن نیت یک فرد یا یک موسسه و یا یک سازمان از یک طرف و جامعه از طرف دیگر
مقاله بررسی مدیریت و برنامه ریزی در روابط عمومی
فهرست منابع
روابط عمومی کاربردی، مجموعه مقالات چاپ مرکز سنجش و آموزش روابط عمومی های کشور.
قاطعیت در مدیریت نویسنده: دنا میشلی، ترجمه و تدوین: گروه کارشناسان ایران
مدیریت روابط عمومی نویسنده حسن نصیری قیداری
فرمت : قابل ویرایش | word | صفحات : ۳۲
******************************************************
نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد
برای مشاهده سایر عناوین برروی لینک زیر کلیک بفرمایید